Julie na zwangerschapsverlof weer aan het werk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Julie na zwangerschapsverlof weer aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 17:54

Hoihoi,

Vanmiddag heeft mijn zus Julie weer gereden. Julie is eind September met zwangerschapsverlof gegaan en 18 Maart is ze bevallen. Daarna ben ik haar gaan longeren en eind mei is de Fysio geweest.
Julie liep altijd een beetje slap, maar dat is zo erg verbeterd. Echt heel blij met hoe ze nu loopt! :) Tuurlijk is er nog een hoop te verbeteren, maargoed we zijn dus ook nog maar kort weer bezig met haar.

Julie is een bijna 8 jarige New Forest pony. Jacodi's Bo's Barclay x Jasper. Als het goed is drachtig van de 20 jarige hengst Major! :)

Eerst even een foto van 10 Juni :D
Afbeelding

En dan van vandaag!
Afbeelding
Even lekker met het neusje er uit.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze hoorde haar veulen <3
Afbeelding

Verbeterpuntjes vinden we zelf vooral dat het neusje er afentoe meer uit mag. En mijn zus moet rechtop te zitten en niet naar Julie kijken :Y)

Tips zijn altijd welkom! :)

Steffiee_

Re: Julie na zwangerschapsverlof weer aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 18:01

Ziet er goed uit hoor! Netjes, ze straalt ook helemaal. :J
Dat naar beneden kijken snap ik wel hoor, met zo'n knap paard!

Als tip zou ik zeggen ietsje meer schouders naar achter, en i.p.v. naar haar hoofd kijken, tussen haar oren door naar voor kijken!
Succes met je knappe paard :)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 11:33

( ruiter van Julie en zus van TS )

Bedankt Steffiee_
Tips kloppen ook helemaal ;) mijn puntje om aan te werken

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-17 21:14

Bedankt! Ze is idd echt een trotse moeder, zo leuk om te zien. Ze was altijd een beetje sloom en makkelijk, maar sinds haar veulen is ze echt een stuk actiever geworden.

Gisteren met les <3
Afbeelding

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 21:21

Heey, leuk om haar aan het werk te zien! En fijn om Asha op haar rug te zien ;) Ziet er mooi uit, dames!

Succes met jullie knapperd!!

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 10:22

Wat ziet ze er mooi uit zeg! En wat leuk dat jullie Julie gaan laten dekken met Major :j! Dat moet haast wel een heel lief veulen gaan worden :j Ik ben benieuwd als het veulen veel gelijkenissen met Baroe gaat krijgen :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 21:09

Bedankt! Ze is zo erg verbeterd nadat jij haar behandeld hebt :D Ik had vaak het idee dat ze nét niet helemaal lekker liep, maar nu denk ik elke keer, wat loopt ze toch goed! Verruimen gaat ook weer helemaal goed. Super blij mee.

Ja, ze is sinds 9 Juni weer thuis. Dus mooi weer met de paarden aan de slag geweest :D Helaas gaat het nu weer helemaal niet goed, dus we zijn weer bezig met opname.. Maar het was wel even fijn weer samen naar de paarden te kunnen.

Knetterhard, jij ook bedankt! Julie is nou 2 keer gedekt door Major. 1ste keer was helaas niet gelukt en nou moet ze 23 Juni weer gescand worden, hopelijk nu wel raak :D
Ben ook heel benieuwd of ie op Baroe gaat lijken! Zou ik niet erg vinden iig :D (Alleen wel graag zonder aanhangsel, daar heb ik er nu al 1 van :') ) Moeder van Julie is 2x door Major gedekt, daar kwam dan de moeder van Baroe uit en nog een hengst, die staat nu in de UK en doet het heel goed op wedstrijden. Nouja en dan Barclay erbij.. Baroe doet het ook al zo goed. Dus mede daarom gekozen voor Major! :j

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 21:47

Daphne__ schreef:
Bedankt! Ze is zo erg verbeterd nadat jij haar behandeld hebt :D Ik had vaak het idee dat ze nét niet helemaal lekker liep, maar nu denk ik elke keer, wat loopt ze toch goed! Verruimen gaat ook weer helemaal goed. Super blij mee.

Ja, ze is sinds 9 Juni weer thuis. Dus mooi weer met de paarden aan de slag geweest :D Helaas gaat het nu weer helemaal niet goed, dus we zijn weer bezig met opname.. Maar het was wel even fijn weer samen naar de paarden te kunnen.

Top dat ze zo fijn is na de behandeling!! :D en idd fijn dat jullie weer even samen van de paarden hebben kunnen genieten. Sterkte voor komende tijd!

Marlenepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 21:50

Wat n mooierd <3

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 08:11

Daphne__ schreef:

Knetterhard, jij ook bedankt! Julie is nou 2 keer gedekt door Major. 1ste keer was helaas niet gelukt en nou moet ze 23 Juni weer gescand worden, hopelijk nu wel raak :D
Ben ook heel benieuwd of ie op Baroe gaat lijken! Zou ik niet erg vinden iig :D (Alleen wel graag zonder aanhangsel, daar heb ik er nu al 1 van :') ) Moeder van Julie is 2x door Major gedekt, daar kwam dan de moeder van Baroe uit en nog een hengst, die staat nu in de UK en doet het heel goed op wedstrijden. Nouja en dan Barclay erbij.. Baroe doet het ook al zo goed. Dus mede daarom gekozen voor Major! :j

Super leuk, hopelijk is ze drachtig van Major. Heb je toevallig wat informatie van de volle oom van Baroe? Ik ben benieuwd als er gelijkenissen zijn.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 10:50