Stal Bucks in Hillegom/Hoofddorp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vanillax

Stal Bucks in Hillegom/Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 13:01

Ik ben mij aan het orienteren naar stalling en kosten etc bij mij in de buurt om eventueel een paardje aan te schaffen. Nu lees ik op internet veel goede verhalen over Stal Bucks in Hillegom maar ik kan daar geen enkele contactinformatie over vinden.

Alleen een 06 nummer en adres. Omdat ik echt nog aan het orienteren ben vroeg ik me af of iemand meer weet. Website, email, facebook, ervaringen?

Ligt de prijs voor een stal nogsteeds rond de 300-350 all in en hoe zit het met de faciliteiten daar?

SGorter

Re: Stal Bucks in Hillegom/Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 13:06

Hoihoi, is een gezellige stal maar de bak is best wel slecht dus in de winter kan je regelmatig niet rijden doordat de bak te nat/hard is. Weet niet of je van buitenrijden houd, maar behalve een kleine polder is er verder niet echt iets.

Vanillax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 13:38

sennaxpaddie schreef:
Hoihoi, is een gezellige stal maar de bak is best wel slecht dus in de winter kan je regelmatig niet rijden doordat de bak te nat/hard is. Weet niet of je van buitenrijden houd, maar behalve een kleine polder is er verder niet echt iets.

Bedankt voor je reactie Senna!
Buitenrijden is wel de focus maar ik vind het hebben van een bak wel fijn, zeker als ik in het begin ook nog moet kennismaken met het paard.

Ik weet dat de omgeving niet geweldig is, ik ben aan het twijfelen of ik liever mijn paard dicht bij huis wil hebben of meer om de omgeving geef. Meer richting strand is ook gaaf maar vrij prijzig en dan heb je ook nog je reistijd.

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 13:42

Vanillax schreef:
sennaxpaddie schreef:

Bedankt voor je reactie Senna!
Buitenrijden is wel de focus maar ik vind het hebben van een bak wel fijn, zeker als ik in het begin ook nog moet kennismaken met het paard.

Ik weet dat de omgeving niet geweldig is, ik ben aan het twijfelen of ik liever mijn paard dicht bij huis wil hebben of meer om de omgeving geef. Meer richting strand is ook gaaf maar vrij prijzig en dan heb je ook nog je reistijd.

Dat is waar, maar omdat de bak ook niet fantastisch is zou ik er niets super snel naar terug gaan. Je kan wel in de wintermaanden bij manege Hillegom de binnenbak huren. Je betaalt dan elke maand een vast bedrag en dan kan je onbeperkt binnen rijden. Vanaf Stal Bucks is het denk ik rond de 15min stappen naar de manege dus dan ben je gelijk al beetje warm gestapt :P

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 13:45

patricia6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 13:48

Vanillax schreef:
Ik ben mij aan het orienteren naar stalling en kosten etc bij mij in de buurt om eventueel een paardje aan te schaffen. Nu lees ik op internet veel goede verhalen over Stal Bucks in Hillegom maar ik kan daar geen enkele contactinformatie over vinden.

Alleen een 06 nummer en adres. Omdat ik echt nog aan het orienteren ben vroeg ik me af of iemand meer weet. Website, email, facebook, ervaringen?

Ligt de prijs voor een stal nogsteeds rond de 300-350 all in en hoe zit het met de faciliteiten daar?

Volgens mij bestaat stal Bucks niet meer.

Barbaraben

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 15:08

Manege hillegom is ook in die omgeving.. ze zijn bezig met bouwen van een hele nieuwe manege met een stuk pension erbij.. misschien een optie? De nieuwe stallen zijn einde vd zomer klaar dacht ik..

Vanillax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 16:44

Barbaraben schreef:
Manege hillegom is ook in die omgeving.. ze zijn bezig met bouwen van een hele nieuwe manege met een stuk pension erbij.. misschien een optie? De nieuwe stallen zijn einde vd zomer klaar dacht ik..

Ik kwam ze net tegen inderdaad! Jammer dat ze nog geen prijsindicatie geven. Ziet er allemaal erg luxe uit en hier in de buurt passeren ze de 400 makkelijk haha.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 16:46

Stal bucks bestaat idd niet meer, iets met geen vergunning hebben