Meet Wimpy KC Gun, roepnaam Lucky mijn stoere reiningpaard in wording:
Eerst netjes stil staan op de poetsplaats voor een heerlijke spa behandeling.

Af en toe even lekker spelen met die touwen, je bent immers een jong paard

Maarja toen gingen we kennis maken met iets nieuws. Als reiningpaard moet je natuurlijk wel je benen optimaal beschermen dus tijd om te leren wat beenbeschermers zijn

Natuurlijk hoort een reiningpaard een mooi reiningzadel op zijn rug te hebben. Maar daar zijn we toch nog even te jong voor. Maar een pad weegt natuurlijk niet zo veel dus dat kan wel. ( hij verdwijnt bijna commpleet onder de pad maar vond het totaal niet boeiend zo'n raar 'kleed' op zijn rug)

Zo ontzettend spannend vond hij het :

(die touwen zijn ideaal op je hoofd lekker op te laten hangen en lekker te gaan staan dutten)
Lucky heeft vandaag ook voor het eerst mogen kauwen op een bitje maar daar heb ik geen foto's van, het hoofdstel was natuurlijk veel te groot dus had beide handen nodig om alles vast te houden.
Ik ben van mening dat alles wat hij nu leert weer mooi meegenomen is voor de toekomst dus zo gaan we af en toe eens wat dingen uitproberen. lucky is ontzettend cool en relaxt en vindt het maar wat mooi al dat gerommel aan zijn lijf. Alles gebeurt met rust en spelenderwijs.
Zo staat Lucky er de meeste tijd bij:

lekker in de wei of 's avonds lui in de paddock:

!!