We waren met zen 6en
(2fjorden, 1nrps, 1connemara, 1kwpn en ikke met een haflinger wat een variatie he?)De 2 fjorden kwamen uit heesch dus die moesten we in het bos opwachten (nou ja zij op ons want ze waren een beetje heeeeel veel te vroeg) we zouden dus om 11uur in het bos zijn. Toen we er allemaal waren gingen we naar richting water
In dat water is een eilandje daar waren we naar toe gereden en toen naar de kant gedraafd door het water was echt heel leuk. We hadden ook foto's gemaakt (die zet ik er wel op als het lukt) Er is ook een zandvlakte in dat bos daar waren een paar mensen met honden. We hebben heel hard over die zandvlakte gegallopeerd (dat was echt heel gaaf) Toen zijn we een pad gaan zoeken waar we wedstrijdje konden doen. Nou ik was blij dat ik achteraan lag want dan kreeg ik al dat zand niet in mijn gezicht (hihhhi) Maar voor een haflinger ging hij nog redelijk hard
oke hij kon het lange niet winnen maar dat geeft niks. Toen kwamen we bij een soort hei met een soort hindernis daar hebben we een paar x overheen gesprongen. Toen hebben we nog wat over de heuvels gedraafd enz en zijn we naar huis gegaan (om half 3) We willen nou een vaste dag in de maand nemen dat we z'n buitenrit maken dat is echt heel mooi
We waren ook nog
tegengekomen van die schotse hooglanders en ook paarden van die exmoor. Op naar de volgende buitenrit
Echt heel leuk!
maar daar zijn we mee bezig