Ik en een vriendin van mij gaan 16 tm 19 juni as een weekendje naar Zeeland.
We zijn beide fan van het rijden over het strand en dit staat dus boven aan ons lijstje om te gaan doen als we op vakantie zijn.
Nu zitten we op centerparcs port zelande. Hebben een auto bij ons om te kunnen verplaatsen maar willen niet een uur hoeven rijden voor een stal.
Beide hebben we eigen paarden en minimaal 16 jaar rij ervaring.
Ik ben heel eerlijk niet z'n held op vreemde paarden en wil graag een makkelijk en rustig paard onder me kont hebben die niet van een vogel weg vliegt ( weet, het zijn en blijven vluchtdieren).
Vriendin heeft twee arabieren en is dus al wel wat meer pit gewend maar hoeft ook geen paard te hebben waar je niet veilig mee op pad kan.
Het maakt ons niet uit of het in de ochtend middag of avond is wanneer we gaan rijden.
We willen het grootste deel van de rit op het strand, duinen zijn. Een stuk bos of natuurgebied is geen probleem.
Nu heb ik verschillende stallen gevonden via internet, maar die zeggen allemaal dat ze de beste zijn.
Bokt heeft vast verschillende ruiters die wel eens ergens hebben gereden en die tips kunnen geven over welke stal wel en welke stal niet. En de waarom wel/niet.
Groetjes Michelle