Eeuwig dankbaar voor mijn paard!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ArandaVD

Eeuwig dankbaar voor mijn paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 18:22

Andorra en ik zijn in november alweer 3 jaar samen.
Deze video heb ik gemaakt omdat ik haar écht in het zonnetje wil zetten! Dat verdient ze!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

En bedankt voor je aandacht <3

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 18:30

Prachtig paard! En het filmpje geeft echt weer hoeveel jij van haar houdt, hoe zij jou wil gehoorzamen hoe jullie elkaar vertrouwen! <3

ArandaVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 19:06

MoppieFilou schreef:
Prachtig paard! En het filmpje geeft echt weer hoeveel jij van haar houdt, hoe zij jou wil gehoorzamen hoe jullie elkaar vertrouwen! <3

Aaah dankjewel voor je lieve reactie! :D <3

Anoniem

Re: Eeuwig dankbaar voor mijn paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 13:26

Leuk filmpje hoor. Vind het alleen wat storend dat ie zo onwijs op voedsel gefocussed is, maar dat is gewoon niet mijn ding :P
Mag ik vragen waarom je met hackamore rijdt? Want dat is wel een bitloze optoming, maar het is een heel scherp bit.

Heeft Andorra trouwens last van artrose in de voorbenen? Vind m af en toe zo apart doen met t voorbeen namelijk. Niet kreupel, maar af en toe wat ontlastend.

ArandaVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 16:54

Joolien schreef:
Leuk filmpje hoor. Vind het alleen wat storend dat ie zo onwijs op voedsel gefocussed is, maar dat is gewoon niet mijn ding :P
Mag ik vragen waarom je met hackamore rijdt? Want dat is wel een bitloze optoming, maar het is een heel scherp bit.

Heeft Andorra trouwens last van artrose in de voorbenen? Vind m af en toe zo apart doen met t voorbeen namelijk. Niet kreupel, maar af en toe wat ontlastend.

Ze is niet zo erg op voedsel gefocust hoor, denk dat dat ook moment opnames zijn. Die hackamore rijd ik af en toe nog mee en als je er niet aan loopt te hengsten is hij niet scherp ;) Verder rijd ik altijd met een normale neusriem (sidepull).

Nee, Andorra heeft geen artrose oid. Dat is gewoon haar manier van lopen.. :)

Carlijn_09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:32

Gaaf! :) Zo te zien hebben jullie een goede band! En leuk paardje <3