Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
UrbanL schreef:Ja en dus???. Wat is je doel nu?
Waarop baseer je dat er mensen zijn die dit doen?.
Volgens mij ga je pas op wedstrijd als je instructeur je klaar acht...en pak je wat oefen parcoursen op. En dan start je voor eggie... fout gaan kan het altijd door spanning in de ruiter enz... hoeft niet altijd maar aan pijn van paard te liggen..
Mijn vorige paard sprong niet op houtsnippers bodems... heeft ff geduurd voordat ik daar achterkwam.. dus tja...
en het is gebaseerd op een kennis Zoe_97 schreef:wie ben jij om te oordelen of die persoon op wedstrijd mag gaan of niet. als ze echt gewoon voor het plezier gaan en winnen niets uitmaakt kunnen ze toch lekker blijven deelnemen en hopen beter te worden.
of wie weet springt het paard thuis de sterre van de hemel, maar moet nog ervring opdoen op druk terrein....
het altijd bemoeien met andere mensen is toch nergens voor nodig.
Sill_Monster schreef:Een betoog bestaat niet alleen uit eigen conclusie. Ten eerste moet je ook tegen en voor argumenten van andere mensen hebben en vanuit daaruit breng jij je eigen conclusie met waarom.
Daarnaast klopt het dat een paard een leven wezen is en wij hun gedachten niet kunnen lezen. Maar geloof me, sommige paarden weigeren wel op wedstrijd gewoon omdat ze weten dat ze dan niet hoeven te werken. Het is dan aan die persoon zelf om te kijken hoe ze het oplossen. Natuurlijk is het soms extreem hoe mensen hun paard dan ´straffen´. Maar ten opzichte is het puur eigen keus en kan je een persoon niet vertellen wat hij of zij moet gaat doen alleen maar omdat jij dat vind.
Vienne02 schreef:Sill_Monster schreef:Een betoog bestaat niet alleen uit eigen conclusie. Ten eerste moet je ook tegen en voor argumenten van andere mensen hebben en vanuit daaruit breng jij je eigen conclusie met waarom.
Daarnaast klopt het dat een paard een leven wezen is en wij hun gedachten niet kunnen lezen. Maar geloof me, sommige paarden weigeren wel op wedstrijd gewoon omdat ze weten dat ze dan niet hoeven te werken. Het is dan aan die persoon zelf om te kijken hoe ze het oplossen. Natuurlijk is het soms extreem hoe mensen hun paard dan ´straffen´. Maar ten opzichte is het puur eigen keus en kan je een persoon niet vertellen wat hij of zij moet gaat doen alleen maar omdat jij dat vind.
mijn docent heeft dit goedgekeurd en ik moest hier over schrijven.
verootjoo schreef:Jongens, TS is 14, tweede klas. Tuurlijk is het geen kwalitatief hoogstaand betoog
friendly schreef:verootjoo schreef:Jongens, TS is 14, tweede klas. Tuurlijk is het geen kwalitatief hoogstaand betoog
Kwalitatief hoeft het dan misschien niet te zijn maar de structuur van uberhaupt den betoog is ver te zoeken. Van alles wat erin hoort te zitten lezen we maar 1 onderdeel. Dan is dat slecht van de docent om de leerlingen 1/4e werk aan te leren en dit goed te keuren.