De mooiste tijd van het jaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

De mooiste tijd van het jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 10:30

Voor de paarden is dit toch wel de mooiste tijd van het jaar. Heerlijke temperaturen, weer dag en nacht in de buitenlucht mogen zijn, verse grasjes en nog geen prikvlieg in de buurt. Gewoon genieten!

Zo'n dagje verloopt voor mijn kleine kudde alsvolgt.

Lekker grasjes eten op de wei:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan 's avonds weer onderweg naar huis. Mijn lieve verzorgsters doen dit (en eigenlijk alles rondom de verzorging en het voeren) nu voor mij omdat ik deze week geopereerd ben aan een hernia en zelf even een tijdje niks kan.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan thuis aangekomen nog even lekker de benen strekken.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Om vervolgens de dag af te sluiten met een grote ton vol hooi. Relaxed tot en met :D

Idifix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:52

Ben een echte vosjesfan, dus mooie dieren heb je daar :)
Hoe oud zijn ze ?

Nog geen prikvlieg zeg je dan woon jij op de goeie plek, :D hier is dat al lang het geval niet meer jammer genoeg. Zelfs de vliegenmaskers al aangedaan deze week..

Muronia

Re: De mooiste tijd van het jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 10:59

Dank je wel! Meen je dat echt, nu al?? Ik verwacht ze hier over een kleine maand wel. Zo jammer altijd dat die kleine monsters de pret zo moeten verstieren. Dan kunnen de paarden hier namelijk niet meer naar de wei (zelfs met vliegen burka), maar zullen ze het een tijdje met de Thuis-Grasjes moeten doen.

Ik ben, dat moge duidelijk zijn, ook vos-fan :d

De jongste is twee jaar (de grote blonde vos), dan komt haar moeder met 14 jaar (de rode vos) en de kleinste is het oudste, al weer 24 inmiddels.

Ik heb nog een mini maar die is op dit moment niet thuis, ze staat bij de hengst op de wei. Dat is geen vos trouwens :) (linkje staat in mijn onderschrift)

Muronia

Re: De mooiste tijd van het jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 20:10

Dit is ons andere smurfje, past niet echt bij de rest qua kleur maar ach haha :)

Afbeelding