het verhaal dat goed afliep..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LittleCastle

het verhaal dat goed afliep..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-17 11:50

op een ochtend werd ik gebeld. het ging niet goed met mijn lieveling. hij stond in duitsland, de behandeling was mislukt, en er was er was nog maar een ding over wat ze konden doen.Ik mocht op bezoek komen om vast afscheid te nemen.. deze actie had 5% kans dat het zou lukken. het lukte niet.. hij zou doodgaan aan wat hij had. een week later werden we gebeld, het ging beter met hem! Ik was zo blij! hij zou weer beter worden met de medicijnen en weer kunnen meelopen in de lessen of voor zijn hele leven op de wei met zijn bestie. ze waren toen met de medicijnen gestopt, hij ging heel snel achteruit, en zou toch echt moeten worden ingeslapen... andere paarden om hem heen waren ook ziek geworden.. hij ging in quarantine ( schrijf ik het goed?? ) een week later belden ze de manege.. er stond nog een pony! de eigenaar dacht een pony die ze wilden verkopen, maar het bleek hem te zijn! kerngezond! hij was in quarantine opgeknapt en beter geworden. <3 _/-\o_ mijn eerste reactie was huilen.. heel hard. het was een achtbaan geweest, maar hij eindigde goed.. :') kan het nogsteeds niet geloven. nu is hij beter en spring weer met hem! I LOVE YOU!!

verhaal erachter: de dierenarts die hem in moest laten slapen zat in amerika, waardoor ht moest wachten, en toen werd hij zomaar beter.

dit verhaal mag niet gedeeld worden, en is echt gebeurd met mijn beste vriend.

Anoniem

Re: het verhaal dat goed afliep..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:55

Goed dat het is goedgekomen.

Echter hoort dit niet thuis bij In Memoriam vind ik.

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:57

Nogal een verwarrend, onsamenhangend verhaal maar ben blij dat het goedgekomen is :-)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:02

IM is voor overleden paarden dus denk inderdaad dat het verkeerd staat.
Wat was er aan de hand dan?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 19:27

esmeeenw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 12:16

Echt fijn dat het paard beter werd.
Veel plezier!