Er is de afgelopen tijd veel gebeurd.
Mijn beste vriendje Ballyheigue raakte kreupel, dat is gelukkig weer helemaal goed gekomen, en kunnen we weer volop spelen, want daar hou ik van!
Ik heb tijdens een training met al mijn teampaardenvriendjes van Epona perongeluk gesteigerd en ik was te hoog om me te corrigeren en daarom ben ik achterover gevallen en heel perongeluk op mij vrouwmens baasje terecht gekomen
Zij was daarna ineens 11 dagen niet meer bij ons en man o man wat heb ik me schuldig gevoeld.
Gelukkig is ze weer helemaal hersteld en ze houdt nog steeds van mij
en ik natuurlijk ook van haar.Helaas vond ze het nadien wel nodig om mij te laten castreren, maar als ruin doe ik het ook goed hoor!
Ik mag weer samen met het vrouwmens baasje aan het werk en ik doe erg mijn best.
We hebben een hele leuke nieuwe merrie bij ons op stal en haar baasje heeft heel vaak zo'n zwart
klikkastje bij waar dan plaatjes uit komen. (fototoestel / camera)Op een mooie lentedag werd ik ineens van de wei gehaald waar ik lekker grasjes
stond te peuzelen.Ik werd helemaal opgepoetst en mijn manen mochten weer een keer los whoooeiii
Ik heb me helemaal mooi gemaakt om op de uuhhm
foto heet het geloof ik te gaan.En ik moet zeggen, dat ik best nog een knap paard ben
ja het ruin zijn heeft me niet minder mooi gemaakt. Kijken jullie mee naar het resultaat van Fenga Fotografie?

De liefde spat er vanaf!

Best nog knap toch?

en showen kan ik ook nog steeds

Als laatste SPELEN!! want daar hou ik van!
Dank jullie voor het meekijken met mij en mijn vrouwmens baasje tot een volgende keer! HOUDOE

Een gezellige reactie wordt gewaardeerd

dankjulliewel, ik ben ook wel trots op m'n ventje.Hij heeft ook echt potentie (alleen dan niet meer als hengst) zegt m'n instructrice.