enkele weken geleden zat ik te twijfelen of ik niet een volgtopic wou openen waar ik de vorderingen bijhoud om mijn angst van het paardrijden te minderen en uiteindelijk weer zonder angst te rijden.
ik zal eerst de voorgaande gebeurtenis vertellen:
ik ben vorig jaar op buitenrit gegaan toen ik nog op een manege reed en toen ben ik er zo lelijk vanaf gevallen dat ik bijna mijn sleutelbeen of wat anders had gebroken.
hierna ben ik toen gestopt en heb ik een topic geopend: [MA] Voor nu Is er dan toch een einde aan gekomen
in dat zelfde topic kreeg ik een aanbod van een bokker: jolmer20 om 1x per week haar paardjes te verzorgen en te rijden als ik daar behoefte aan heb.
ik wil jullie dus voorstellen aan:

- peppie
-bijna 20 jaar
- new forest merrie
- zachtaardig maar ook een stoute kant

en dan zal ik mijzelf nog even voorstellen die mijn nog niet kennen:

-ashley
-19 jaar oud
- van oorsprong ooit een liefde gehad voor springen
doelen:
ik heb tot nu toe elke keer mijn doelen in kleine stukjes opgeslist om er te komen en ik zal ook bijzetten waar ik nu mee bezig ben en wat ik wil bereiken aan het einde van het jaar.
doel 1: buitenstappen zonder angst.
doelen waar ik mee bezig ben:
doel 2: dressuurmatig weer goed kunnen rijden en ook zonder angst
doelen die nog te behalen zijn:
- op buitenrit
-springen(hoger dan 20 cm)
voor nu zijn deze doelen voor mijn het belangrijkste en hier krijg ik dan ook vaak genoeg hulp bij.
ik vraag dus aan jullie wie volgt er mee mijn strijd aan te gaan tegen mijn angst voor paardrijden?