Paarden zoeken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sanwa78

Paarden zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 01:39

Hai,

Ten eerste ik heb geen idee of het hier goed staat.

Maar goed, wilde even mijn ei kwijt. Wat is het moeilijk om een eigen paard te zoeken. Heeft iemand hier de tip en tricks om een eigen paard te zoeken? Wij zien het even niet meer. Bedankt alvast voor jullie hulp.

Groetjes Sanwa

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Paarden zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 01:45

Ervaren persoon meenemen die jou kent en die heel goed paarden kan inschatten.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 01:45

wat vind je zo moeilijk?

Sanwa78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 08:55

Jester_ schreef:
wat vind je zo moeilijk?

Vind het gewoon heel moeilijk om mijn gevoel uit te zetten. Wat wij zoeken is behoorlijk moeilijk heb ik begrepen. Maar om naar een dier te kijken als object kan ik niet. We hebben altijd iemand mee die er veel meer vanaf weet gelukkig.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 08:57

Een dier zoeken welke jij leuk en lief vind is het belangrijkste. Ga naar heel veel verschillende kijken welke je aanspreken op de foto. Zo vind je er vanzelf eentje die goed bij jou past!

Waarom wil je je gevoel uitzetten? Je moet juist op gevoel afgaan. Mocht je denken dit is het, dan ga je m laten keuren.

SoleroLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 09:15

Wat zijn je eisen?

Starza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 09:27

Marieke t komt helemaal goed met alles! Soms kost het wat langer en god te god wat hebben jullie tegenvallers gehad, maar alles voor een rede dus er komt vast een leukerd op jullie pad, misschien is het ook een kwestie van niks laten afhangen van ras etc. gewoon kijken naar waar jullie een goede klik mee voelen, de ene keer met een wat ouder paardje en de andere keer ben je misschien wel helemaal verliefd op een iets te jonge, dikke kus Diaan <3

Sanwa78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 13:45

SoleroLove schreef:
Wat zijn je eisen?

Wij zijn opzoek naar een lief en betrouwbaar paard. Waar mijn dochter f proefjes mee kan rijden. En ik gewoon leuk het rijden weer kan oppakken. Het liefste een paard rond de 165 (tussen de 156 en 165 in) Maar omdat ik er ook op ga rijden boven de 162 goed. Qua budget zijn we gewoon normaal denk ik.

Mijn gevoel uitzetten gaat inderdaad niet. Heb wel snel het gevoel of het goed is of niet. @prugelpiet