Alleen maar genieten ..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Beine93

Alleen maar genieten ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-17 11:47

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst en aangezien ik gister mijn eerste L2 wedstrijd had, vond ik het wel weer tijd voor een update!

Even een klein paspoort: dit is Pepper, 152 hoog en wordt dit jaar 6. Het is een NRPS'er van Power and Paint. We starten tussen de paarden.

Afgelopen winter hebben wij meegedaan aan de indoor kring kampioenschappen in het L1 waar we met 5 winstpunten van de 23 combinaties derde werden! We mochten door naar de Regio Kampioenschappen in Benning Broek!! Echt een ontzettend gave ervaring, maar helaas had ik behoorlijk wat spanning, zeg maar ik was heel erg zenuwachtig haha :D . Pepper hierdoor ook, waardoor we niet hebben laten zien wat we kunnen. Van de 13 combinaties werden we 10e en kregen leuk commentaar en een winstpunt. Een hele gave ervaring dus en na vier wedstrijden waren we alweer L2 startgerechtigd!

Aangezien het dus erg hard ging, heb ik besloten om thuis even door te trainen. Hieronder een paar foto's daarvan:

Afbeelding

Afbeelding

Zoals je misschien ziet heeft Pepper erg lange manen en normaal gesproken heb ik normaal met rijden het altijd gevlochten in een hengstenvlecht. Nu had ik op YouTube filmpjes gezien dat je met lange manen ook knotjes kunt maken. Dus voor afgelopen zondag wilde ik dat zeker proberen. Mocht je zelf ook een paard hebben met lange manen, echt een aanrader! Zie hier het resultaat:

Afbeelding

En zondag was het dan eindelijk zo ver, ons L2 debuut in Velsen-Zuid! We hadden prachtig weer en konden twee mooie proeven neerzetten. Hier en daar was de afwerking niet helemaal fijn, het was toch even wennen om dat alles wat sneller achter elkaar komt. Maar toch beloond met twee winstpunten, 183 en 185,5 met heel leuk commentaar!

Afbeelding

Afbeelding

Wij hebben weer genoten!! Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer *D

The_Cat

Re: Alleen maar genieten ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 11:49

Super mooie foto's! Klein vraagje: welke onderlappen gebruik jij onder je bandages? sinds mijne maar een paar centimeter groter is ben ik benieuwd :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 13:02

Daar is mijn favoriete Bokt pony weer <3 Gefeliciteerd met de behaalde resultaten :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 12:33

Wat een mega knappe pony! Gefeliciteerd met je punten :) Je knotten zien er trouwens netjes uit!

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 12:35

Gefeliciteerd met je punten inderdaad, leuke combi zijn jullie! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 15:11

Wat een leukert. Ik herken Power and Paint hier wel in terug.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 19:04

Leuke pony heb je en gefeliciteerd met je punten :)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 10:48

Knappe pony, goed dat jullie eerst de tijd hebben genomen om thuis wat verder te trainen! Hoe heb je dat filmpje op youtube gevonden? Ben ik ook wel geïnteresseerd in, 1x geprobeerd met mijn merrie voor brevet en zag er echt niet uit..