Maar het zit zo.
Ik ben momenteel alweer bijna 33 weken zwanger van ons eerste kindje. Onze wens komt uit, dat we ons gezin mogen uitbreiden met een meisje, waarvan we stiekem hopen dat de paarden liefde al in de genen meeverwerkt worden.
Dit bijzondere moment wou ik graag met mijn knapste en trouwste viervoeter vastgelegd hebben. Dus al vroeg op zoek gegaan naar iemand die dit wou realiseren. Vorige week was het dan zover en zijn een paar gave foto's uitgekomen die vooral voor mijn gevoel veel emotie losmaken. Ik vind het namelijk heel lastig om een groot deel van de verzorging nu uit handen te moeten geven. Ik heb doorgereden tot 24 weken, daarna werd het lichamelijk gewoon pijnlijk in mijn rug. Maar wat is mijn knappe paardje toch altijd lief en voorzichtig met me, vooral sinds ik zwanger ben. Ondanks zijn jonge leeftijd.
Nou genoeg gekletst. Hier de foto's!
Paspoortje:
Naam: History
Ras: Fjord x Pinto
Geslacht: Ruin
Leeftijd: 5 jaar
1.

2.

3.

4.

5.

6. Mijn favoriet!

7. Een actie foto met zijn super verzorgster die hem nu lekker in beweging houdt. Op de foto tijdens hun eerste oefencross, puur voor de lol. Beiden hebben weinig springervaring, dit werd op stal georganiseerd dus meedoen was zeer verleidelijk!

Kan niet wachten tot ik weer zelf met mijn vriendje aan het werk kan!