Ik heb laatst iets ontdekt, en eigenlijk kom ik er nu niet meer los van; paardenstallen op Instagram. Voor de personen die het niet kennen; ik zal het even uitleggen.
Als eerst: ALLES IS NEP. NEPGELD, NEPPAARDEN, ALLEMAAL NEP!
Je hebt een account op insta, bijvoorbeeld "manege.de.hoeve" Daarop plaats je een foto van een paard (gewoon van internet of zelf gemaakt, dat maakt niets uit) en vervolgens bedenk je daar alles bij. Naam, leeftijd, geslacht, wat hij/zij niet of juist wel leuk vindt, enz. Andere mensen kunnen dan een bedrag bieden (NEPGELD) en degene die om een bepaalde tijd het hoogste bod heeft, krijgt het paard. Sommige nepmaneges doen zonder geld, dus eigenlijk met onbeperkt geld.
Maar goed, ik heb dus ook zo'n account aangemaakt, en ik heb een dressuurstal gemaakt. Maar ik weet echt geen naam!
Het is allemaal nep dus ik ga niet "dressuurstal ..." (op '...' mijn achternaam maar die hou ik liever privé
) doen want het is geen echte stal ofzo.Een paar dingetjes van mij die ik wel leuk vind;
- iets met golden dream, of gewoon iets met dream
- iets met river
- iets met een spaanse/franse naam
- iets met engelse naam
ja dat waren mij ideeen wel weer. Het liefst begint het met "dressuurstal"
Nouja, als jullie nog ideeen hebben: brand los!
(ik ben ook net nieuw op bokt, ik snapte het niet helemaal met al die fora en ik kon niet goed vinden waar ik dit bericht moest plaatsen, sorry!)
groetjes,
carlijn
Ik heb gevraagd hem te verwijderen en de volgende keer gewoon eerst te vragen. Dan heb ik er zélf geen probleem mee, zolang de eigenaar van de pony/foto maar vermeld wordt..