Ik heb hem nu een paar keer in de L1 uitgebracht. Waar we veel aandacht aan besteden is het wijken, z'n achterkant moet ook mee, en lengte in het lijf krijgen. Hij loopt graag bovenin en moet echt gaan leren om te strekken. Halsstrekken is dus ook nog een moeilijk dingetje. Waar ik zelf op moet letten is linksom m'n binnenhand, die wil nog wel te streng zijn, en dat ik hem niet te rond wil rijden, hij moet juist met de neus er uit.
Daarnaast hebben we laatst een sprongetje geprobeerd en de conclusie getrokken dat daar z'n talent niet ligt
Ook zijn we laatst lekker naar het bos geweest en dan is hij zo stoer! Een paar weken terug heb ik een nieuwe merrie gekocht, en deze is inmiddels door Botticelli gedekt
Hij loopt nu in de ochtend op de weide, maar is hier erg onrustig wat hem de nodige kilo's kost. Ik wil hem niet de hele dag op stal hebben en zelfs met een paard erbij kan hij de rust niet vinden. Ik hoop dat dit door het voorjaar komt en hij straks wel lekker rustig wil staan grazen.Hierbij de foto's, zondag gaan we weer op concours!

Teugels waren hier wel een beetje lang.

Met m'n andere grote vriend

Met z'n springoutfit lijkt het nog wat

Lekker door het bos heen.

De proef was goed voor 187,5 punten.

Op m'n kont zitten

Blij met het beenwerk nu nog zelf niet zoveel gaan meezitten.

Schouderbinnenwaarts pak die ook al op.

En oefenen om hem te laten zakken, als iemand nog goede tips heeft.

Blij met dit superpaard!
En nog even z'n nieuwe vriendinnetje:

Een 10 jarige AES merrie van Whats Colour van 1.65. We zijn bezig om haar te beleren dus hopelijk heeft zij binnenkort ook haar eigen topic!
hoeft geen rijtechnish probleem te zijn maar kan ook van bijv. Rollen en liggend slapen zijn haha!