Ik daag jullie uit om blind te gaan paardrijden!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FennavanDam

Ik daag jullie uit om blind te gaan paardrijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-17 12:17

Hey!
Mijn naam is Fenna en ik heb een PaardenYouTubekanaal genaamd HoefWijzer. Door YouTube heb ik Marina Kovac ontmoet: een blind meisje van 12 jaar die ondanks haar "beperking" toch gewoon doet wat ze leuk vindt zoals paardrijden en vloggen. Zij daagde mij een tijdje geleden uit om eens in haar schoenen te gaan staan en blind te gaan paardrijden. Dit heb ik gedaan en daar heb ik ook een video over gemaakt.

Mij lijkt het ontzettend leuk om hier een challenge van te maken en zo meer aandacht te brengen voor mensen die ondanks hun beperking toch doen wat ze leuk vinden. Daarom DAAG IK ALLE PAARDENYOUTUBERS UIT om ook blind te gaan paardrijden! Natuurlijk mag je deze challenge ook doen als je geen paardenyoutuber bent, is alleen maar hartstikke leuk!

Gaan jullie mee doen aan deze challenge? *\o/*

Let op! Veiligheid staat voorop, daarom paar tips van mij en Marina:
- Zorg ervoor dat je deze challenge gaat uitvoeren met een betrouwbaar paard.
- Doe dit ook alleen in een afgesloten ruimte, zoals een bak.
- Je kan ook deze challenge doen zonder blinddoek. Dan knijp je gewoon je ogen dicht en wanneer je de situatie niet vertrouwt, kan je je ogen open doen en zo kan je ook je handen aan het stuur houden.
- Zorg ervoor dat er een (volwassen) begeleider is! Diegene kan je helpen met de weg te vinden in de bak en kan hij/zij inschakelen wanneer er iets fout gaat.

Pasha_2011

Re: Ik daag jullie uit om blind te gaan paardrijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 12:25

Leuke uitdaging! Ik doe wel vaak stukken met ogen dicht inderdaad, maar figuren rijden? Respect!

4leggedmates

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 12:33

Leuke uitdaging! Ik ga het van de week maar eens proberen! Wel lastig nu de bak is omgetoverd naar springbak, maar in de wei moet ook lukken :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 12:35

Laat ik dat maar even niet gaan doen met mn vaste rijpaard _O-

Ben wel heel benieuwd naar filmpjes van anderen :D

edit: goed dat je hier aandacht voor vraagt.
En wat zit Marina netjes zeg. Zij kan niet even in de spiegel kijken naar haar eigen houding, dus ben stiekem wel benieuwd hoe ze dat heeft geleerd.
Laatst bijgewerkt door prugelpiet op 01-05-17 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

pateeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 12:36

Respect dat je dit gedaan hebt! Ziet er zeker goed uit. Heeft denk ik wel veel inspanning van je gevraagd...

Ik vind het heel leuk dat je hier aandacht aan besteedt.

Amberkelsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:19

Leuk idee, voor de mensen die misschien geen youtube kanaal hebben en wel instagram kun je misschien een hashtag aanmaken ofzo ;)

HappyHorsess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 12:05

Leuk idee! :)