Normaal ben ik nooit zo van het posten, maar dit overzichtje wil ik graag met jullie delen!
Twee jaar aan prachtige herinneringen van mijn lieve merrie
!
Twee jaar geleden kwam ik haar voor het eerst tegen.
Na meerdere paarden uitgeprobeerd te hebben, kwam ik aan bij haar stal. En na een testritje was ik er eigenlijk al uit: Deze zou het worden!
Dezelfde week stond ze al bij mij op stal!
Ze moest nog 4 jaar worden, maar o wat was ze al braaf! Al snel begonnen we met trainen:
Naast al dat trainen moest er natuurlijk ook gespeeld worden! En ook in het bos was je topbraaf! Nooit een stap verkeerd gezet.

Na een half jaartje reden wij al ons eerste BB parcours binnen!
En naar een paar keer oefenen was ze alweer klaar voor de B!
Af en toe kon ze zulke wappers maken dat ik er bijna af lag
.
Maar er zaten ook al hele fijne sprongen bij!

Al snel sprongen we bijna iedere week foutloos rond! En namen we vaak een prijsje mee naar huis!

Ook op de Brabantse Kampioenschappen waren wij van de partij!
Helaas zelf een hele slechte afstand gereden waardoor er een balkje naar beneden viel.
Maar wat was ik trots op haar! Ze had zich echt weer van haar beste kant laten zien!

Ondertussen ook nog lekkere buitenritjes gemaakt!

En toen werd het tijd voor ons L-debuut! En wat sprong ze weer fantastisch!
Ze heeft me echt nooit laten zitten, hoe slecht ik ook reed, ze kwam altijd aan de andere kant van de sprong.
Gelukkig reed ik meestal gewoon goed

Wat gingen die twee jaar met mijn lieve knappe merrie snel voorbij!
En helaas groeide haar niveau boven dat van mij uit, en moest ik een moeilijke keuze maken.
Het is tijd voor een nieuwe stap van haar sportcarrière, en daarom staat ze sinds kort op een springstal die haar op gaat leiden naar een hoger niveau!
Maar deze mooie herinneringen met mijn lieve meisje ga ik nooit vergeten!

Ik ben ondertussen ook weer aan een nieuw projectje begonnen, weer lekker vooraan beginnen met een 4-jarige merrie.
En hopelijk gaan wij samen ook weer hele mooie herinneringen maken!

.