D7 3e met pony die op hol sloeg! xD (200,5pnt)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Riverdale

D7 3e met pony die op hol sloeg! xD (200,5pnt)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-17 17:08

Hi bokkers! Ik had vandaag een onderlinge wedstrijd en het is verrassend afgelopen! Hier mijn verslagje *\o/*

Ik had dus een dressuurproefje op de manege (D7, vergelijkbaar met F7) 2e keer. Vorige keer 3e geworden met 205pnt ofz. Nu met 200,5pnt weer 3e! *\o/*

Ik reed op een hele leuke manegepony, maar die schrikt nogal snel. Proef was in de binnenbak dus dan is ze meestal wel rustig. <3

Dus mijn proef begon. Normaal rijdt ik mijn proefjes altijd met elastiek op haar maar ik dacht, laat ik het eens zonder proberen. Het ging heel goed en ze reed alles heel netjes. :o

Totdat aan bijna het eind van mijn proef ineens de sproeiers in de bak aan gingen. Waarom geen idee maar ik had nieteens door dat die sproeiers aan gingen want pony was er al vandoor gegaan. Vanaf ongeveer de M totaan de hoek tussen A en K zat ze te rennen. Om eerst nog in ieder andere plek in de bak te kijken of het daar droog was... :D

Ik bleef gelukkig zitten! Paar rondjes stappen en mijn proef met elastiek uitgereden. Voortaan gewoon weer met elastiek haha! Heel blij met mijn PP en derde plek! *\o/*

Hebben jullie eigenlijk een keer meegemaakt dat het helemaal mis ging op wedstrijd? -O-

Fijne vakantie nog allemaal! {:}

jodovi

Re: D7 3e met pony die op hol sloeg! xD (200,5pnt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 17:29

Ja tuurlijk, ik reed op een manege pony (net beleerd) en het was dr eerste wedstrijdje, bij het inrijden vond ze het heel spannend ook werd ze echt super druk. Ik neem het haar niet kwalijk want t was dr eerste wedstrijd. Ze schok bij het irijden inees en ging even rodeopony spelen...
Het ging echt zo van "bok" "stijger" "bok" en dat dan heel vaak terwijl ze ook nog wegracete..
De eerste keer dat ze dat deed lukte het nog om erop te blijven zitten (echt een wonder!!) daarna konden we nog een tijdje een beetje normaal inrijden.
allleen de tweede keer toen ze dat deed had ik iets minder geluk en ben ik eraf gevallen. #) mijn hele witte rijbroek was vies. _O-
Toen er weer opgeklommen (Had alleen wat last van mijn rug maar gelukig niks ergers!).
Het proefje ging juist super goed ik zag er miss wel niet zo geweldig meer uit in mijn vieze witte rijbroek.
Het proefje ging zelfs heeel goed nog beter dan de keren dat ik oefende ervoor.
Uiteindelijk was ik eerste geworden. *\o/*
Natuurlijk super trots de pony O:)
Trouwens wel knap dat je op die pony bent blijven zitten!

jodovi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 17:30

Zo, ik zit trouwens wel heel veel te typen hele verhalen alweer :x

Riverdale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-17 17:31

Jorine_xx schreef:
Zo, ik zit trouwens wel heel veel te typen hele verhalen alweer :x

Haha is niet erg! De mijne is normaal heel braaf tijdens wedstrijden, maar ik snap wel dat ze zich kapot schrikt als ineens de sproeiers aan gaan. Maar heel jammer dat ze dan zonodig weg moet rennen :')

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 17:51

De mijne zou ook rennen als er ineens water op zn komt komt. Hij haat regen. Ik snap de pony wel hoor. Als de sproeiers niet aan waren gegaan had je een topproef zonder elastiek. Dus volgende keer gewoon weer zonder. Jullie kunnen het vast en zeker

jodovi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 17:58

msxhorse schreef:
Haha is niet erg! De mijne is normaal heel braaf tijdens wedstrijden, maar ik snap wel dat ze zich kapot schrikt als ineens de sproeiers aan gaan. Maar heel jammer dat ze dan zonodig weg moet rennen :')

Haha ik zou ook rennen hoor als ik een pony was *\o/* vreselijk al die regen :j