Bounty (39jr): het leukste oude paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lauwsiej

Bounty (39jr): het leukste oude paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-17 11:33

Hallo allemaal!

Ik hoop dat hier dit topic over mijn topper mag maken.
Ik heb Bounty namelijk opgegeven voor de Leukste oude paard verkiezing! Middels dit topic wil ik jullie kennis laten maken met Bount en hopelijk willen jullie op hem stemmen :-)
http://hetleuksteoudepaard.nl/paard/lau ... st-bounty/

Sommige van jullie kennen Bount wellicht al want hij is regelmatig op Bokt verschenen in onze zwemtopics. Traditiegetrouw gaan we elke zomer een aantal keren zwemmen in de zee.

Afbeelding

Afbeelding

Bounty is mijn 39 jarige New Forest ruin en alweer 12,5jaar mijn allerbeste vriendje.
Bount is nog erg actief, wekelijks wordt hij gelongeerd, wandelen of fietsen we een rondje en hij loopt zelfs nog regelmatig voor de wagen!

Afbeelding

Afbeelding

Alles natuurlijk aangepast naar wat hij aankan, want mijn motto is: alles wat hij kan mag, maar niets moet.

Afbeelding

Bij Bount is jaren geleden ppid gediagnosticeerd, maar door middel van medicatie en een supllement heeft hij er vrijwel geen last van.

Afbeelding

Vinden jullie mijn topper ook zo'n leuk oudje? Stem dan nu op Bounty!

Alvast bedankt :-)

Groetjes Laura en Bounty

Anoniem

Re: Bounty (39jr): het leukste oude paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 11:35