Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
troi schreef:Wat een leukerd zeg!
Tja eigenlijk kan je vrij weinig met zo'n jonkie. Ik zou vooral met hem wandelen en verder hem lekker met zijn vriendjes veel vrije tijd geven. Daar wordt hij sterk en sociaal volwassen van. Heb je later alleen maar profijt van.
Nies_ schreef:Je kan er gewoon niet zo veel mee inderdaad. Als het een angsthaas is kun je hem "enge" dingen laten zien, maar met een nuchtere heb je daar ook weinig aan. Stapje terug, opzij, wachten etc is allemaal wel leuk, maar dat snappen ze binnen een minuut dus daar ben je binnen een week ook wel mee uitgeoefend.
Nies_ schreef:Stapje terug, opzij, wachten etc is allemaal wel leuk, maar dat snappen ze binnen een minuut dus daar ben je binnen een week ook wel mee uitgeoefend.
22082000 schreef:Niet als je het wat fanatieker aanpakt. Die onderdelen die ik noemde hierboven worden op wedstrijden uitgeschreven en zelfs professionals zijn daar jaren mee aan het oefenen.Je moet ook complete proeven oefenen, dus dat kun je thuis ook nabootsen. Ik vertel je graag meer als je dat wilt
Rije schreef:22082000 schreef:Niet als je het wat fanatieker aanpakt. Die onderdelen die ik noemde hierboven worden op wedstrijden uitgeschreven en zelfs professionals zijn daar jaren mee aan het oefenen.Je moet ook complete proeven oefenen, dus dat kun je thuis ook nabootsen. Ik vertel je graag meer als je dat wilt
Hoe kun je proeven oefenen? Gewoon ernaast lopen in alle gangen??
farahdiba46 schreef:Ik heb niet alles gelezen maar er bekruipt mij zomaar het gevoel dat hij alleen staat? Het eerste wat je te doen staat is zorgen dat hij een maatje krijgt, desnoods een geit. Verder zou ik lekker met hem gaan wandelen, gewoon net als de hond uitlatenis goed voor jullie band en hij wordt er lekker (verkeers)mak van.
22082000 schreef:Hij gaat straks lekker het land op, en met wie en of hij met de andere kan IS nog de vraag, maar en hij zal er wel naast staan. En wandelen doen we elke dag, alleen vandaag staat hij even stil