Ik heb zelf 2 schatten van paardjes, maar ik ben al aan het uitkijken naar een 3e paardje. Dit keer een sportiever type.
Overal waar ik kijk zie ik allemaal van die pareltjes: jonge prachtpaarden die niet alleen perfect lopen, maar ook nog eens fijn te rijden zijn, en bovendien ook verrassend goedkoop. Wat ik me dan afvraag: waar - in godsnaam - vinden ze die? Als ik zoek, check ik eerst wat sites (kapaza, marktplaats) of via enkele stallen (denk aan J2L, Stal NVL, ...). Ik krijg echter het gevoel dat je ofwel een kat in een zak aan het kopen bent, ofwel een paard waar je ongelooflijk veel voor betaald (€15 000 ligt niet bepaald binnen mijn budget, al wou ik dat het anders was
)Dus mijn vraag aan jullie: waar vind je zo'n droompaard?. Ik doe een beroep op jullie ervaringen, in de hoop mijn collectie aan te vullen...
Alvast bedankt!
(Ik ben op zoek naar een paard rond 1m65, dressuurpaard, mag wel een uitdaging zijn, niet ouder dan 10 jaar, laag budget)

Zie ook column van DW Rosie. 
Maar even als indicatie hoe erg een paard kan veranderen, en dat dat dus ook iets is om op te letten. Een paard met potentie wat niet kant-en-klaar is kan bij een wat lager budget een prima keuze zijn