Omdat ik sinds een ruime maand mijn eerste eigen paard heb, begon het te kriebelen om een volg topic te maken.
Ik zal eerst Tink voorstellen, een grote (1.59m) tinker , ze heet officieel Glinda of oz. Maar aangezien ik Linda heet, is het bij ons gewoon Tinkie. Ze word in mei 13 jaar, en het is soms nogal een echte merrie
. Ik had eerder altijd samen met mijn zus pony's maar aangezien we toch wel heel graag samen wouden rijden, zou ik ook een eigen paard krijgen. Als echte penny heb ik tijden alles afgespeurd naar een droompaardje
Toevallig stond er een allround wedstrijd paard bij ons op stal waar ik verliefd op was, dus het doel was om daar een tweede van te vinden
, en waar kom je mee thuis? Juist ja, een tinker die eigenlijks niks in de bak kon, maar wel heel braaf hoort te zijn op buitenrit
Dus in eerste instantie wou ik graag buitenritten met haar rijden, maar aangezien het nu zo goed gaat met de dressuur wil ik toch wel heel graag wedstrijden met haar rijden. Zowel Tinkie als ik hebben geen wedstrijd ervaring dus het word een heel avontuur!Voordat Tink bij mij kwam heeft ze nogal wat pech gehad en is ook één keer verwaarloosd geweest en ze had dus vrijwel geen bespiering.
Zo stond ze te koop:

Nadat ze een penny make over had gehad zag ze er al snel zo uit:

Ik rijd inmiddels rond de 4x per week en ik wil graag zo snel mogelijk gaan lessen en dan is het doel om in de zomer ons eerste wedstrijdje te rijden.
Ik zal in dit topic onze avonturen en hopelijk veel verbeteringen laten zien.

neeee, dat vind ik dan weer doodzonde, manen en sokken knippen zonder reden
Echt even een flinke tegenvaller, ze was juist de laatste tijd erg makkelijk te rijden .