Verjaardag andorra

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_AnnelotD

Verjaardag andorra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 19:53

Hee allemaal,

Binnenkort is mijn paardje Andorra jarig, en wil graag lekker uitpakken / verwennen Iemand een idee wat leuk is om te doen / te geven? Alle ideëen zijn welkom, de origineler de leuker!!

Quickly2003

Re: Verjaardag andorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 20:06

Een snack maken! Je vind op internet vele recepten op paardenkoekjes en taarten te maken. Dit is echt geweldig om te maken en ze vinden het ook nog eens lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 20:19

Inderdaad iets lekkers maken! :D Je kunt ook met een dun, stevig touw een slinger maken en daaraan wortels, appel en andere dingetjes rijgen. Die slinger kun je dan aan de staldeur hangen.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 20:24

Quickly2003 schreef:
Een snack maken! Je vind op internet vele recepten op paardenkoekjes en taarten te maken. Dit is echt geweldig om te maken en ze vinden het ook nog eens lekker!

Vind ik ook altijd leuk om te doen! Er bestaan zelfs mixen om paardencupcakes te maken! Op deze website kan je nog wat leuke dingetjes vinden om zelf te maken: http://paarden-enz.jouwweb.nl/ .
Heb ik ook al eens op gekeken om cadeautjes te maken voor m'n verzorgpony.

Je kan ook zelf een fotoshoot organiseren en haar(/hem) mooi versieren :D . Eventueel, als je tijd hebt, kan je haar(/hem) al leren om ballonnen kapot te maken, en dan op zijn/haar verjaardag kan je daar ook foto's of een filmpje van maken. Vinden ze ook erg leuk ;) !

Nog een ideetje, een leuke buitenrit maken (als het goed weer is tenminste) met al zijn/haar paardenvriendjes en onderweg picknicken aan een leuk meertje :D .

Hoop dat je er wat aan hebt!

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 20:30

Taartje van horse so sweet! Mijn ponys doen haast een moord voor het appeltaartje van hun
Afbeelding

Afbeelding

Komt in taartdoosje met bodempje van hooi
Afbeelding

_AnnelotD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 14:09

Kimmiee_D schreef:
Taartje van horse so sweet! Mijn ponys doen haast een moord voor het appeltaartje van hun
[ [url=m/NfQqpU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hGiwFq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Komt in taartdoosje met bodempje van hooi
[ Afbeelding ]

haha dat ziet er inderdaad wel heeeeeel leuk uit!! *\o/* *\o/* <3 /3

_AnnelotD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 14:13

spookyjim schreef:
Inderdaad iets lekkers maken! :D Je kunt ook met een dun, stevig touw een slinger maken en daaraan wortels, appel en andere dingetjes rijgen. Die slinger kun je dan aan de staldeur hangen.

[ Video ]

hoeveel appels vind je dat een paard mag hebben op haar verjaardag? /3 /3

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 16:23

Ik heb het volgende gemaakt gisteren 'kwakje van gekookt lijnzaadolie op een bedje van gras, gegarnituurd met paardenbloemen'.
Om het kwakje te maken, heb ik 100 gram lijnzaad(bruin zaad, heel klein, te krijgen bij holland en barrett) gekookt in ongeveer 750 ml water. Daar heb ik 1 appel, 1 banaan+ schil en 1 plakje brood doorheen gedaan in stukjes. Het is hierbij heel belangrijk dat je het af laat koelen. De lijnzaad zorgt ervoor dat het een slijmerige smurrie wordt en daar doe je dan je andere ingrediënten in. Je zou als je die hebt er bv ook nog wortel in stukjes doorheen kunnen doen.
Afbeelding

En dit was het afgewerkt, het was voor twee shetlanders.
Afbeelding

_AnnelotD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 19:12

Fennadev schreef:
Ik heb het volgende gemaakt gisteren 'kwakje van gekookt lijnzaadolie op een bedje van gras, gegarnituurd met paardenbloemen'.
Om het kwakje te maken, heb ik 100 gram lijnzaad(bruin zaad, heel klein, te krijgen bij holland en barrett) gekookt in ongeveer 750 ml water. Daar heb ik 1 appel, 1 banaan+ schil en 1 plakje brood doorheen gedaan in stukjes. Het is hierbij heel belangrijk dat je het af laat koelen. De lijnzaad zorgt ervoor dat het een slijmerige smurrie wordt en daar doe je dan je andere ingrediënten in. Je zou als je die hebt er bv ook nog wortel in stukjes doorheen kunnen doen.
[ [url=m/16zDqW.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit was het afgewerkt, het was voor twee shetlanders.
[ [url=m/4ez0GG.jpg]Afbeelding[/url] ]

ook leuk! <3

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 22:01

Dit was vroeger dus echt de feestdag :D Ik maakte meestal een papje met havermout, appel, wortel, brokken echt alles gooide ik erin :+ Een van mijn paardjes hield dus niet van pap/slobber achtig voedsel dus daar maakte ik een 'salade' voor met van dat lekkere jonge gras, appel, wortel en brokjes of iets anders erdoorheen :)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:19

Een poetsbeurt? Even lekker tutten? Even wandelen ipv rijden, of spelen in de bak/wei? Een keer met touwhalster oefeningen doen? Of inderdaad wat koken?

HappyHorsess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 11:56

Lekkere recepten opzoeken op internet, zijn er een hoop te vinden. In elk geval succes! :)

_AnnelotD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-17 16:13

Bedankt allemaal voor de leuke ideëen, heb haar een hele leuke dag kunnen bezorgen!