Nooit gedacht dat ik dit topic ging openen maar goed, de titel zegt het eigenlijk al.
Ik heb er gewoon geen zin meer in, ik kan geen motivatie meer vinden om naar mijn pony te gaan. Elke keer zeg ik weer 'vanaf nu ga ik vaker heen' maar ik kan het gewoon niet opbrengen om mij om te kleden en op de fiets te stappen en naar hem toe te gaan
Deze winter heb ik een enorme winterdip gehad en kom daar nu nog steeds moeilijk uit en ik denk dat het daar ook mee te maken heeft.
Ergens baal ik hier van want ik hou ontzettend veel van Gijs maar ik kan de zin niet vinden

Ik kan er gewoon geen plezier meer in vinden? Alles wat ik met hem deed en leuk vond, vind ik nu niet meer leuk en Gijs merkt dat en word afstandelijker.
In mei ga ik verhuizen en ben bang dat het dan nog minder word omdat ik dan 3 kilometer verder woon en dus 3 kwartier moet fietsen om naar hem toe te gaan.
IK ben vast niet het enige 'paarden meisje' die dit heeft (gehad). Eigenlijk hoopte ik dat jullie tips voor mij hadden om weer gemotiveerd te raken om weer met plezier naar hem toe te gaan want dit verdient Gijs niet..