Mijn mooie meisje voor de lens

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jesss_amigo

Mijn mooie meisje voor de lens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-17 21:13

Hallo allemaal!

Iedere (paarden)fotograaf kondigt het al aan; het is weer tijd voor bloesemreportages. Al kwijlend kijk ik iedere foto die ik tegen kom. Met de gedachte; ja dat ga ik nooit krijgen, want wij hebben die bomen niet hier om de hoek en ik ben niet in het bezit van een trailer.

Afgelopen weekend wilde ik toch graag wat mooie standfoto's van mijn (puppy) merrie. Leuk om te vergelijken over een paar jaar (qua kleur en bespiering). En dus met mijn vriendin en camera bij de hand op zoek naar een mooi plekje bij ons op stal.
Al peinzend, komt de staleigenaar langs, waarop ik aan haar vraag of zij een mooie plek weet. Nou die wist ze wel! In hun privé tuin stond een prachtige Magnolia boom vol in de bloei! We mochten de tuin, voor één keertje, dan wel even betreden!

EN WAT een foto's zijn er uit gekomen! <3 *\o/*
(We hoefden niet veel te doen om haar aandacht te trekken, de mini grasmaaierrobot was al interessant genoeg :+ :Y) )

Goed, genoeg gepraat de foto's !!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wat rijd daar toch over het gras!? :+
Afbeelding

Byeeee :evaw:
Afbeelding

Celine_Famke

Re: Mijn mooie meisje voor de lens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 21:16

Jaa knappe merrie! <3
Ze was een fijn fotomodel :P Voortaan maar die grasmaaierrobotjes gebruiken. Alleen stilstaan is nog een verbeterpuntje :+

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 06:28

Celine_Famke schreef:
Jaa knappe merrie! <3
Ze was een fijn fotomodel :P Voortaan maar die grasmaaierrobotjes gebruiken. Alleen stilstaan is nog een verbeterpuntje :+

Haha ja maar weet je wel niet hoe eng zo'n ding is?!

jesss_amigo

Re: Mijn mooie meisje voor de lens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 21:31

Niemand meer ?