Verzorgpaard of goedkope rijlessen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lot_horses

Verzorgpaard of goedkope rijlessen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-17 16:21

Hoi, ik ben al een enige tijd op zoek naar een verzorgpaard voor Zaterdagen of goedkope rijlessen op bijv. een manege. Ik kan stap en draf en probeer galop. Ik woon ik de hoeksche waard (onder Rotterdam). Als iemand ideeën heeft of hulp kan gebruiken hoor ik het graag. Ik kijk al uit om weer naar de paarden te gaan! /3 <3

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Verzorgpaard of goedkope rijlessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:06

Ik verplaats dit topic naar Young Rider Talk waar het beter past.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:07

Manege Flemming is aan te raden! Erg leuke sfeer daar en veel afwisselende lessen

xNadia100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:21

ik had wel iets voor je maar helaas is dat voor je nu 3 uur rijden ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 20:43

Ik raad Flardingha Ruiters aan. Ik heb daar nog een aantal jaar gereden, heel gezellig en een ongedwongen sfeer! :) Ik weet alleen niet of dat voor jou aan te rijden is.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:18

Nu even een antwoord op ts :j
Ik woon zelf ook in de hoeksche waard dus dat is misschien wel fijn voor je antwoord! Ik heb eigenlijk alleen ervaring met manege de mustang (zuid beijerland) daar zijn de rijlessen per maand €49,- Op zich is het voor de beginnende ruiter wel een leuke manege. Voor de wat gevorderde ruiter is het minder leuk daar...

Wat betreft een verzorgpony/paard zou ik eerst wat meer ervaring opdoen met paarden. Dan kiezen de meeste mensen sneller voor jou :)

Fleur_paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:42

sat_nath schreef:
Ik woon zelf ook in de hoeksche waard dus dat is misschien wel fijn voor je antwoord! Ik heb eigenlijk alleen ervaring met manege de mustang (zuid beijerland) daar zijn de rijlessen per maand €49,- Op zich is het voor de beginnende ruiter wel een leuke manege. Voor de wat gevorderde ruiter is het minder leuk daar...

Wat betreft een verzorgpony/paard zou ik eerst wat meer ervaring opdoen met paarden. Dan kiezen de meeste mensen sneller voor jou :)

Dankjewel voor de reactie maar ik heb al lessen bij mijn eigen manege (meiden van haarman) dus zoek geen manege. Ik heb 5/6 jaar ervaring waarvan een jaar ervaring met een paard waar ik 3x in de week op reed. Daar moest ik oprijden zodat jongere mensen ook geschikt waren om op haar te rijden, dus ik hoop dat dat al genoeg ervaring is. Ik bedoel dit niet boos als je het zo op vat :D . In ieder geval bedankt voor de reactie!

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:45

Fleur_paard schreef:
sat_nath schreef:

Dankjewel voor de reactie maar ik heb al lessen bij mijn eigen manege (meiden van haarman) dus zoek geen manege. Ik heb 5/6 jaar ervaring waarvan een jaar ervaring met een paard waar ik 3x in de week op reed. Daar moest ik oprijden zodat jongere mensen ook geschikt waren om op haar te rijden, dus ik hoop dat dat al genoeg ervaring is. Ik bedoel dit niet boos als je het zo op vat :D . In ieder geval bedankt voor de reactie!

Ehm deze reactie was niet voor jou bedoeld, maar voor diegene die dit topic heeft geopend. Dit was een antwoord op de vraag van ts (diegene die dit topic heeft geopend).

Fleur_paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:51

Oh.... oeps! Sorry!