In september 2015 kreeg ik de kans Chanel te gaan verzorgen en die greep ik met beide handen aan. Nu, anderhalf jaar later, is het tijd om afscheid te nemen. Ik heb deze keuze zelf gemaakt. Dit was vreselijk moeilijk, maar ik denk dat het de beste keuze was.
Chanel heeft mij ontzettend veel geleerd. Ik heb een heleboel lol gehad en zal haar daardoor onwijs gaan missen. Zeker de 1,5 maand na mijn keuze zijn we nog zo positief gegroeid, dat ik tot op de dag van vandaag heel erg begon te twijfelen. Ik heb toen toch besloten mijn keuze door te zetten. Daarom durf ik nu eindelijk dit topic online te zetten.
Lieve Nellie, dankjewel voor alles! Deze laatste ITP verdien je helemaal!

{True friendship is not seen through the eyes, but through the heart}

{Best friends come in all sizes}

{I have our memories captured in my heart}

{In riding a horse, we borrow freedom}

{There will pass many horses in your life, but only true friends will leave hoofprints in your heart}

{Thank you for being my friend}

{It was time to say goodbye, but I promise you will never leave my heart}

Als laatste nog een kort filmpje van een paar recente video’s. De laatste clip is van afgelopen vrijdag, de dag dat ik afscheid moest nemen. De rijstukjes zijn van 1 of 2 weken geleden. Ik heb nog een stuk of 2/3 keer daarna gereden en ik merkte nog steeds iedere keer vooruitgang. Daarom voelt dit afscheid ook zo dubbel.
Ik wil ook nogmaals de eigenaresse even bedanken. Ik mag Chanel nog steeds af en toe opzoeken en dat ga ik ook zeker doen. Bedankt voor deze kans en alles wat ik heb mogen leren!