het is voor de eerste keer dat ik hier iets plaats lekker spannend haha!
paspoort:
naam: picasso (officiele naam Pearl Harbor)
leeftijd: net 13 jaar geworden
ras: trakehner (ras heeft iets te maken met de oorlog daarom zijn naam Pearl Harbor)
hij is van russische/duitse afkomst
ik mocht van m'n ouders nooit een paard/verzorg paard, maar ik zag hem ineens op het internet verschijnen dat hij een verzorger zocht. direct aan m'n ouders gevraagd en het mocht! me happy!!
de volgende dag er direct naar toen en daar stond hij dan de grootte reus
ik mocht hem direct borstelen en dat hebben we dan gedaan dat een paar dagen gedaan en dan hem in de paddock losgelaten en foto's gemaakt. dit is de eerste foto dat ik van hem maakte, hij begon al gekken bekken te trekken
achja niet elk paard is perfect zeker?

na 2 weekjes heb ik hem voor het eerst gelongeerd! had dit nog niet vaak gedaan maar hij deed alles uit zijn eigen mooi op de cirkel lopen mooi luisteren naar m'n stemcommando,..
ook die dag had ik m'n foto toestel mee!

na een maand hem te verzorgen mocht ik er voor de eerste keer mee rijden! wel aan de longe omdat hij niet iedereen accepteerd op z'n rug en omdat hij grootte gangen heeft was het wel even wennen
ik met een bang hartje op hem
maar hij was dood braaf! jammer genoeg heb ik hier geen foto van
1 maand later ook voor de eerste keer op wandeling geweest (een wandeling rond de stal
)wel nog met iemand naast voor als er iets zou gebeuren..

in januari slecht nieuws gekregen dat hij verkocht zou worden
ik huilend naar m'n ouders gelopen en alles uit gelegd, ze hadden er over nagedacht en ik mocht hem kopen als ik er voor zou gaan werken! dat wou ik zeker doen, dus werk gezocht en we hebben met de eigenares afgesproken dat ik hem 3 maand op halve stal zou nemen zodat we alles konden regelen.
1 mei gaan we hem kopen
2 weekjes geleden weer m'n fototoestel mee genomen naar stal

ook heb ik in februari touw besteld voor een touwhalster te maken en dat heb ik vandaag gemaakt en gepast en natuurlijk foto's gemaakt

bedankt voor het kijken en reactie is lief!
een dankuwel Albert dat wist ik niet de eigenares zei mij dit