Ik zit met een aantal vragen waar ik graag feedback op wil hebben!
Ik wil namelijk al van kleins af aan een eigen paard en ik woon sinds vorig jaar september met mijn vriend samen, deze zomer krijgt mijn vriend een fulltime baan voor een jaar en dat geeft ons de mogelijkheid of eerlijk gezegd mij een mogelijkheid om een eigen paard te kopen. We leven nu van "mijn" geld wat makkelijk te doen is er straks wordt het verdubbeld. Ik heb gelijk een gesprek gehad met mijn vriend of ik ook mijn droom kan waarmaken, ik ben de gelukkige met zo'n vriend die mij dat hartstikke gunt omdat hij weet hoe gek ik ben van paarden en hoe lang ik eigenlijk al zon "beestje" wil! Natuurlijk zit ik met twijfels het is natuurlijk niet zomaar iets maar ik wil er echt voor gaan en ik zit nu al iedere dag marktplaats af te sneupen! Wat is jullie mening? Van vriendinnen/vrienden familieleden zijn alle reacties heel verschillend, ik weet het allemaal niet meer en vraag echt even hulp!!!!
dus daar ben ik heel blij mee
ik ben nog een student! Dus ik ga 4 dagen in de week fulltime naar school maar zoek liever ook een weiland/paddock in de buurt zodat ik gewoon op mijn fiets of scooter naar mijn paardje kan!
. Mijn nicht ontmoedigde mij vanavond al dat het enorm duur kan zijn en dat je minimaal een spaarpotje van 3000 euro moet hebben.... ik weet niet of dit klopt? Ik had namelijk zelf meer aan 700 euro spaarpotje gedacht!