jullie zullen het ook wel gemerkt hebben het lenteweer is aangebroken in nederland en daar hebben we gisteren goed gebruik van gemaakt! Samen met stal zijn we naar het bos geweest, ik had mijn camera meegenomen om wat foto's van ons te maken en een stadgenote daarna van mij en deze wilde ik graag delen met jullie
Het was een heerlijke rit met een zonnetje en een lichte bries, maar nog mooier omdat mijn meisje zo dapper was de hele rit! Floor is best een plakkerd en loopt het liefst achter iedereen aan, wat haar tegelijkertijd irriteerd omdat ze veel sneller loopt dan hen waardoor ze weer gaat lopen duwen tegen degene voor ons of er langs glipt en na een tijdje stok stil gaat staan omdat dat wel weer heel spannend is. Maar vandaag liep ze grotendeels voorop en op de zandvlakte waar we foto's gingen maken kon ik haar met gemak van de rest wegrijden en samen over de zandvlakte crossen. Ik ben onwijs trots op haar en de foto's zijn een mooi aandenken
Ze was wel onwijs sterk wat op sommige foto's goed te zien is, na een tijdje was het topje eraf en werd ze rustiger helaas was toen de camera leeg.. Noujah alweer genoeg gekletst, let's show some pictures!

Na wat drafjes een galopje.. dacht ik haha

oeps daar gaan we!

De andere kant was ze wat rustiger,

Ook lag er een boomstam, goh ga er eens overheen Chris zeide ze
Hierna trok ze mijn bodywarmer kapot maar heb hem weer kunnen maken!
*normaal spring ik nooit met dit zadel, was voor een keertje

Een druk scheurijzer was je, maar oh wat ben ik trots op de vooruitgang! Niet meer zo plakkerig op de groep en steeds meer durven! Nogmaals normaal heb ik niks in mijn hand en ben ik ook veel losser in mijn handen, er waren mini stukjes dat dit gisteren kon maar het was voornamelijk heel heel heel hard willen gaan haha! Wij hebben genoten en kijken uit naar de volgende rit, nog hele fijne lentedagen iedereen
Even showen dat Friezen wel hard kunnen gaan en kunnen springen