Leuk dat jullie komen kijken in dit topic.
Ik zou graag mijn nieuwe vriendje voor willen stellen.
Als veulen heeft hij ook op bokt gestaan aangezien zijn fokker zich hier ook bevind.
Even vooraf:
Op 17 februari 2017 heb ik mijn vorige paard verkocht, wegens rugklachten icm zijn gangen kon ik hem gewoon rijtechnisch niet langer bieden wat hij graag wou. Het was dus eerlijker iemand te zoeken die hem rijtechnisch wel kan bieden wat hij wil en kan en die persoon heb ik gelukkig gevonden na lang en streng selecteren haha.
Op 12 maart 2017 kwam sneller als verwacht deze knappe tinkerman op mijn pad. Ervoor wel wat andere paarden geprobeert maar geen 1 waarvan ik dacht "dit is hem"
Toen ik bruno zag op de foto's wist ik dat ik moest gaan kijken, de omschrijving, de foto's, zijn karakter...alles klopte...
Ondertussen had ik al contact gehad met zijn fokker (in eerste instantie voor een ander paard) en tot mijn grote vreugde bleek deze knappe man dezelfde papa te hebben als de tinker die mijn liefde deed opbloeien...als hij dus net zo zou zijn als zijn broer...dan.was er geen twijfel meer mogelijk...
En dat is hij hoor...net als zijn broer...tuurlijk wat kleine verschilletjes maar in de lange globale lijnen kan je echt merken dat het broers zijn...dezelfde gezichtsuitdrukkingen, dezelfde streken...qua bouw allebij het grote brede van papa gekregen...ja hoor...toen ik hem geprobeert had (meteen buiten in het bos) wist ik het zeker al en werden helaas de mensen die na mij kwamen kijken afgebelt, bruno was onder voorbehoud van de keuring verkocht.
Dinsdag 14 maart was de keuring al en zoals verwacht kwam meneer met gemak (en wat streken) door.de keuring heen en begon onze lange reis vanaf tilburg naar het hoge noorden...hij was zenuwachtig maar ontzettend braaf tijdensvde reis.
Inmiddels stond bruno een week bij mij en hebben we nu een fijn zadel zodat we aannde slag kunnen.
Zijn paspoortje:
Naam: Bruno Go-Go
Geslacht: ruin
Geboortedag: 27-03-2009
Papa: Bas Go-Go
Mama: Lopke
Fokker: Hetty Kanters
Eigenaar: Ik
En dit....dit is mijn "brunobeer":

Dit was 1 van zijn verkoopfoto's

Bruno als baby

Met zijn knappe papa bas

En zijn knappe mama lopke

Dit ben ik met bruno zijn broer, ze hebben allebij bas als papa.
Vano is ook groot, breed, soms wat lomp en sterk...alles wat bruno ook heeft, enkel is bruno wat minder groot dan Vano

Hier heb ik bruno proef gereden op buitenrit

En toen stond deze sexy man ineens bij mij op stal

Hij heeft een heel mooi half blauw oog

En heb ik hem geschoren omdat hij zoveel haar had en nog niet echt aan het verharen was...zelfs met een ongevoerde regendeken op en ook zonder deken had hij het echt veel te warm met de warmte van afgelopen dagen.

En als laatste 2 zijn ongelooflijk knappe hoofd
Ik ben echt heel blij met mn kale knuffelbeer, hopelijk gaan we nog veel plezier samen beleven op buitenritjes
Bruno en ik zouden een reactie erg leuk vinden