ik ga ervoor!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Juttertje88

ik ga ervoor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-17 11:46

Hoii!
Ik wil op de manege een haflinger gaan leasen (2dagen in de week, vrijdag en zondag. Vrijdags heb ik les en zondag wedstrijd (knhs) of vrijrijden) meer dagen lukt niet omdat ik ook nog wil kunnen sparen.
Omdat ik maar 2dagen per week rijd en elke maand ook 2x wedstrijd zal hebben word het een enorme uitdaging
in de dressuurring met de haflinger.
Ik weet dat de meeste jury's niet van haflingers houden maar toch wil ik de uitdaging aan gaan en ik ben benieuwd hoever ik zal komen. Ik hoef echt geen Z te halen maar L2, misschien M1 zal mij al heel erg blij maken! Hij heeft ong 5jaar terug ook dat niveau gelopen dus hij kan het wel.
Nageeflijkheid gaat nog best lastig, maar middendraf en middengalop gaat juist heel goed. Ik wil in mei of juni proberen te starten. Ook blijf ik FNRS rijden want dat organiseert de manege ook. Ik zal dus bijna elk weekend wedstrijd hebben, allemaal op het eigen terrein van de manege.
Pittig denk ik, maar wel erg leuk!
Ik ga een wordpress site aanmaken waarop ik alle resultaten neer zal gaan zetten. Mochten jullie het leuk vinden om mijn resultaten te gaan volgen en benieuwd zijn naar punten etc. dan wil ik best de link plaatsen :) ik heb er in elk geval heel veel zin in!

Silly1972

Re: ik ga ervoor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 11:55

Dit staat bij vragen en discussies, maar welke vraag heb je dan? Of welke discussie wil je starten?

Juttertje88

Re: ik ga ervoor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-17 11:58

ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, maar omdat het wel vaak een discussie is of een haflinger wel of niet in de ring thuishoort, had ik het hier geplaatst

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 12:11

Citaat:
Ik weet dat de meeste jury's niet van haflingers houden

Dat is een vooroordeel wat al diverse keren weerlegt is hier op Bokt.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 18:52

Dit topic wordt door mij verplaatst naar Paardenpraat.

Op Wedstrijden - Vragen en Discussie is het de bedoeling dat je ook daadwerkelijk een vraag hebt die wedstrijd gerelateerd is. Op paardenpraat vind je ook meerdere volgtopics.

W-VD -> PP