Weer eens wat fotos om te delen van mijn Stipsel. Hij is momenteel erg aan t puberen en ik lag er pas nog naast maar over het algemeen heeft hij een topinzet en heeft hij energie voor 10. We hebben nog niet veel wedstrijden gereden maar waren (per ongeluk) bij een selectiewedstrijd en hadden ons daarmee geselecteerd voor de Zeeuwse kampioenschappen. Daar reden we 66.25%, waar ik tevreden mee was voor de tijd dat wij een combinatie volgen en de weinige wedstrijdervaring wij hebben.

Daarna geen wedstrijden meer gehad, we zien wel wanneer we weer gaan. Hij moet eerst wat stabieler worden.
Hier wat fotos van vandaag:
We zijn nu vooral bezig aan ontspanning en de juiste stelling en buiging, af en toe pakken we een pasje wijken mee. Zijn galop is nog erg groot en ongecontroleerd dus hier werken we ook aan. Hij bouwt erg snel spanning op en is soms meer met omgeving bezig dan met mij. Hierdoor zit ik er soms wat ongemakkelijk op
Wat terug te zien is in mijn houding. Ik weet dat ik voor mij moet kijken, ik doe me best het af en te leren. 

halthouden, wat hij tot voor kort nog niet kon

en weer weg

Wat spanning na de vleesetende hoek

Blij ei
Ben benieuwd wat jullie van mijn Spikkel vinden
wat zijn jullie toch een onwijs knappe combi