Mijn tweede maand met Gijs:)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TamaraG

Mijn tweede maand met Gijs:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 22:56

Ik heb geen idee waarom ik dit schrijf hieronder, misschien iets van me af schrijven ofzo

Heey!

Vandaag heeft mijn zusje eindelijk haar angst overwonnen en is meegegaan naar mijn pony Breakdance. Ze was eigenlijk helemaal niet bang, ze borstelde hem, aaide hem en deed zijn deken om:)
Woensdag wil ze al gaan rijden :+

Ik kom net terug van mijn andere pony, Gijs ( :+ ). Het dressuur ging echt goed, op het laatst nog even een sprongetje, maar dat ging wat minder. Hij heeft 1 keer geweigerd van de 3 keer geweigerd. Ik weet zelf ook wel dat het mijn fout was, maar toch wordt ik van dat soort kleine weigeringen best bang. Ik denk dat ik vanaf nu gewoon alleen ga springen bij mijn instructrice, voordat ik echt 'springangst' krijg.
Ook heb ik bij dat soort momenten altijd dat ik opeens mijn oude pony zo verschrikkelijk mis. (ze is 12-03-17 verkocht). We zouden aankomende zaterdag naar 'mijn' Luuntje gaan kijken, maar de nieuwe eigenaren konden die dag opeens niet, dus moet het volgende week.
Ik heb er zelf geen goed gevoel bij, omdat ze haar amper beweging geven, en ik een appje kreeg dat ze best gestrest is, terwijl ze normaal altijd heel snel went aan nieuwe plekken, maar ik zal me wel weer druk maken om niks :j

Afbeelding
Luna <3

Afgelopen zaterdag mijn eerste dressuurconcours gereden op Gijs, wat ben ik trots op hem <3 Proef 6 184,5 punten en een 2e plaats, en proef 5 179,5 (net geen winstpunt haha) en een 3e plaats.
Niet bijzonder hoge punten ofzo, maar voor mijn eerste wedstrijd op Gijs vindt ik dat hij het toch wel heel goed heeft gedaan:)

Woensdag weer les op Gijs, donderdag ponyclub, volgende week oefenparcours :+ wordt een druk weekje, zijn jullie ook alweer zo aan vakantie toe? :')

Rayaa

Re: Mijn tweede maand met Gijs:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 12:17

He wat leuk ik heb ook een Quasimodo! Die is gelukkig wel uitgegroeid tot paard ;)

Veel plezier :)

hysterria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 14:30

Netjes voor een eerste wedstrijd! Veel plezier met Gijs :D

Celiien

Re: Mijn tweede maand met Gijs:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 14:32

Hier ook een Quasimodo, is een klein paard gebleven :+ (1.60) veel plezier met hem!

TamaraG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-17 18:08

Rayaa schreef:
He wat leuk ik heb ook een Quasimodo! Die is gelukkig wel uitgegroeid tot paard ;)

Veel plezier :)

Celiien schreef:
Hier ook een Quasimodo, is een klein paard gebleven :+ (1.60) veel plezier met hem!

Ahh leuk! Gijs is ook net 156, gelukkig, ik moet er niet aan denken om op wedstrijd 1.00m te moeten springen!
Dankjewel:)

hysterria schreef:
Netjes voor een eerste wedstrijd! Veel plezier met Gijs :D

Dankjewel!

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 18:22

Celiien schreef:

Hmmm... Hebben wij m dan toch teveel pokon gevoerd? Die van ons is 1.75m+

Veel succes met Gijs, ts!

TamaraG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-17 19:34

loveslimpie schreef:
Celiien schreef:

Hmmm... Hebben wij m dan toch teveel pokon gevoerd? Die van ons is 1.75m+

Veel succes met Gijs, ts!

Dankjewel!