paardmodellen gezocht in België

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IncelloAndMe

paardmodellen gezocht in België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-17 13:01

Hoi!

Ik ben een hobby fotografe die graag een uitbreiding wilt van haar portfolio. Daarom ben ik dus opzoek naar leuke paarden en pony's in België, lieft Oost-vlaanderen, bij meerdere paarden of stalgenootjes kan vlaams brabant of misschien antwerpen ook wel.

Ik vraag dan enkel vervoerskosten heen en terug van in Dendermonde ( vrije bijdragen zijn uiteraard wel toegestaan :') )

Als dit bericht niet op de correcte plaats staat mag het uiteraard verplaatst worden. Hier enkele voorbeelden, deze zijn allemaal al even geleden gemaakt want heb even stilgelegen door tijdsgebrek. Er zitten ook foto's van mijn eigen paard bij, vandaar dat je hetzelfde paard regelmatig ziet terugkomen (spijtig genoeg geen mooie achtergronden hier).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De kwaliteit van deze foto's is vaak omlaag gehaald doordat ik ze van Facebook af heb gehaald omdat ik de originele niet meer had staan 8-)

Om je paard aan te bieden heb ik graag even een foto, de regio, eventueel het ras en een beetje over wat je paard zoal kan (dressuur, vrijheidsdressuur, springen, ...) mooie omgevingen zijn uiteraard ook een pluspunt!

Anoniem

Re: paardmodellen gezocht in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:02

Dit hoort op de Bokt Markt thuis.

Ik TEM even!

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-17 13:07

_Dominique schreef:
Dit hoort op de Bokt Markt thuis.

Ik TEM even!

bedankt! wist écht niet goed waar deze thuis hoorde, mijn excuses!

Muronia

Re: paardmodellen gezocht in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:09

Omdat dit inderdaad op de markt hoor, plaats ik hier een slotje.