Leuk dat je dit topic even bekijkt, het is alweer best een tijdje geleden dat ik een topic aan heb gemaakt.
En het is ook alweer een tijdje geleden dat ik Roos voor het eerst reed, al meer dan 2 jaar en een maand. Nu wandel ik vooral met haar, doen we aan grondwerk of knuffelen we gewoon wat, rijden zo nu en dan maar niet veel meer. Aangezien zij in de winter best veel last heeft van haar artrose, en ik het chronisch pijn syndroom heb waardoor rijden mij lang niet altijd lukt.
Twee jaar geleden, ik die als klein 13-jarig, best ontwetend, meisje begon met het verzorgen van Roos (momenteel is ze 25/26, ze is een Noriker).
Een beter leerpaard dan haar had ik niet kunnen hebben. Ze is zo'n lief beest, heel eigenwijs, weet alles beter, houdt van eten (hee, dat lijkt een beetje op mij), doet geen vlieg kwaad en zal je nooit pijn doen of wat dan ook.

Halfjaartje terug, in de zomer. Ik kan zeggen dat ik een redelijke tot best wel goede band met haar heb hoor, ookal ben ik niet zo van de 'banden'
. We hebben zo heerlijk gewandeld die zomer, 's avonds terwijl de zon bijna onder ging heerlijk door het bos lopen, overdag heerlijke korte wandelingen, of 's ochtends buitenritjes maken, koeien kijken en gewoon samen genieten:
En vandaag:
(foto's zijn niet bewerkt of zo)
grasjes eten is 1 van de belangrijkste dingen tijdens het wandelen natuurlijk

Heb je nog iets te eten?

Even poseren (we zijn allebei niet zo fotogeniek)

Oogjes dicht?!

Nog meer grasjes eten

Toch is Roos een best knap paard :p

Ik ben toch zo verliefd op haar lieve uitstraling

Ik hoop zo dat ik Roos zo lang mogelijk kan en mag verzorgen
.