Al anderhalf jaar was mijn interesse in de paardensport zodanig veranderd dat ik wist dat dit er aan zat te komen...
Ik had weinig motivatie en Fee stond dan in de wei met overgewicht. Ik reed zo eens in de drie weken (met enige tegenzin) en natuurlijk ging het dan niet zo goed.
Vorig jaar zomer besloten haar te koop te zetten, ik heb toen meer dan 15 mensen voor haar gehad om haar proef te rijden, maar continu vond ik dat er niet het juiste baasje tussen zat. Fee werd het proefrijden door vreemde mensen ook helemaal zat en ze werd erg opstandig.
Ik heb toen besloten haar uit de verkoop te halen, totdat ik in november het bericht kreeg dat ik de opleiding mocht gaan volgen die ik al heel lang wilde doen. Toen moest er echt besloten worden.
Het waren 2 hele rumoerige jaren, ik ben gaan samenwonen met mijn baas van mijn vorige werk wat heel wat ophef heeft veroorzaakt, daardoor een poos werkloos geweest en financieel heel veel onzekerheid gehad. Een paard kon simpelweg niet in dat rijtje er bij, maar moest ze dan weer die ellendige weg van vele kijkers?
Toch heb ik haar weer te koop gezet en zorgvuldig geselecteerd. Al vrij snel kreeg ik een berichtje van een vrouw die een coaching bedrijf heeft en ook mensen met een beperking opvangt op haar mooie boerderij. Ze kwam kijken bij Fee, met het hele gezin.
Het proefrijden ging alles behalve vlekkeloos dus ik zag het somber in, maar toen ik haar stralende gezicht zag toen ze van mijn puppy meisje afstapte wist ik dat ik haar kwijt was. 3 dagen later heb ik haar naar haar nieuwe huis gebracht, dat was op 30 december 2016!Ik mis haar erg, maar ze heeft het niet beter kunnen treffen.
Wie weet wakkert mijn interesse voor paarden over een aantal jaar weer aan, maar voor nu past het helaas niet in mijn leven. Ik ben nu in rustig water gekomen en heb ondertussen een onwijs leuke nieuwe baan in de richting waar ik ook een opleiding voor doe! Ik heb goed contact met de nieuwe eigenaren van Fee en ben hun eeuwig dankbaar.
Voor dat ze ging hebben we nog wat mooie foto's laten maken. Ik hoop dat jullie mee kunnen genieten.
Fee is een 6 jarige merrie die ik op 2,5 jarige leeftijd heb gekocht en zelf heb ingereden en beleerd. Haar afstamming is Vitens x Sirius.

Oh wat heb ik gebruld!

En dit mooie cadeau heb ik een dag later gekregen wat nu in mijn woonkamer hangt
Voor het eerst in 18 jaar paard loos. Bedankt allemaal, voor de mooie momenten die ik met jullie mocht delen, alle vragen die ik jullie mocht stellen en alle tips die ik heb mogen ontvangen.
Groetjes,
Giolli