Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
LauraO schreef:Misschien is het ook handig als wij weten waar je het zoals over wilt hebben in je vlogs. Dan weten wij of je bijvoorbeeld dressuur of juist springen of aan de hand werken heel leuk vindt. Bij dressuur dingen vind ik een chique naam altijd wel leuk en bij springen denk ik meer aan stoere dingen.
Kun je dat aangeven waarover je het graag wil hebben en wat de rode draad van je kanaal gaat zijn?
Edit : zie net in je profiel dat je springen leuk vind, ik zal eens proberen wat te verzinnen, wie weet krijg ik nog een creatieve uitspatting
idc_liz schreef:denk creatief,
mijn youtube en tumblr en instagram heten "thepinknosemare" dit omdat mijn pony een stuk roze op haar neus heeft en een merrie is![]()
jou pony heet Davinci, dus je kunt misschien zoiest als the_davinci_pown doen (gebasseert op the davinci code
LauraO schreef:Ik ben helaas inspiratieloos... Kan niks leuks bedenken wat zou passen. De eerste optie ( de davinci pown)vond ik dan nog het leukst.
Misschien is er iemand in je omgeving die iets leuks kan bedenken, weten ze ook meteen dat je graag een vlog zou willen beginnen