Ik ben al een flinke tijd niet online geweest op bokt, druk met werk en school, maar dat betekent niet dat ik stil heb gezeten wat wedstrijden betreft!
Niet alleen hebben we veel parcoursen gereden, maar ook hebben we een puntje gereden in de L1 dressuur, waar ik erg blij mee ben

Maar nu waar het topic om draait:
Afgelopen dinsdag zijn Donnie en ik gestart in de L, en met wat voor resultaat! We reden een foutloos parcours, en hebben de klasse ook nog eens gewonnen
En toen ik de video aan het uploaden was, kwam ik ook achter een ander grappig puntje. Namelijk precies een jaar geleden (21-02-2016) zijn Donnie en ik voor het eerst BB gestart. En nu, een jaar later, rijden we in het L

Natuurlijk hebben we nog genoeg om aan te werken. Ik vind vooral dat ik iets rustiger mag blijven zitten tussen de hindernissen. Ik heb nu het idee dat het beeld wat onrustig wordt doordat ik iets duw met mijn lijf en zit. Ook wil ik in de goede galop landen, in plaats van een aantal galopwissels te moeten doen.
Er zijn nog veel meer punten van kritiek, maar ik denk dat het inmiddels wel tijd wordt voor de video zelf!
Kritiek mag, tips mogen, laat maar weten wat jullie vinden! Ik wil mezelf graag nog veel verder ontwikkelen en jullie tips hebben altijd veel geholpen in vorige topics

Nou, dat was weer een hele update na een lange tijd radiostilte. Hopelijk duurt het niet zo lang tot mijn volgende topic. Byee