Zo fijn gereden vorige week bij johan hamminga, dat ik graag wat deel
hij loopt deze hele week al zo lekker!Florion is een 7 jarige ruin van valeron x gribaldi. Florion is een laatbloeier, nadat we een hele hoop pech hebben gehad met zadels, vage kreuepelheden, moeilijk te rijden, mager blijven en maar niet dik worden en spieren aanmaken, gaat het sinds een jaar en eigenlijk sinds eind van de zomer de goede kant op! Hij krijgt spieren, zit goed in zijn vel, is een stuk makkelijker te rijden (oke soms niet
). We komen eindelijk aan lekker trainen toe! We zijn ondertussen M1+5, de oefeningen kan hij wel maar de basis..De aanleuning en over de rug blijven blijft moeilijk. Johan had het meteen bij het goede eind, na even door een moeizaam punt (jezus wat kan je dan k*t tijden haha) liep hij als een zonnetje! En zo kunnen we weer verder

Hij vind het moeilijk over de rug met voldoende lengte en de neus eruit te blijven, drukt zich er dan wat uit of kruipt achter het bit..
Hierbij de fotos gevolgd door een kort galopfilmpje waar we voor het eerst een galopappuyement proberen
Oja me bontje was verschoven

Voorbereiding om een wissel te springen

Tof die lessen bij Johan, hoop dat het ooit voor mij is weggelegd