Heb mijn antwoord
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
skweldam schreef:Oké mijn vriend en ik hebben een pony te koop zien staan op marktplaats.
- welsh c pony, 2 jaar, onbeleerd, met stamboom.
Vraagprijs: 1200
is dit een juiste prijs of is het te goedkoop en moet ik me zorgen maken.
Mijn vriend vind het goedkoop en ik vind het gewoon een goeie prijs voor een onbeleerd 2 jarige merrie.
GDG schreef:skweldam schreef:Oké mijn vriend en ik hebben een pony te koop zien staan op marktplaats.
- welsh c pony, 2 jaar, onbeleerd, met stamboom.
Vraagprijs: 1200
is dit een juiste prijs of is het te goedkoop en moet ik me zorgen maken.
Mijn vriend vind het goedkoop en ik vind het gewoon een goeie prijs voor een onbeleerd 2 jarige merrie.
Waarom zou jij je zorgen moeten maken over de vraagprijs van een willekeurig paard?
maar dat komt omdat ik in de handel veel van dat soort ponys (ja ook papieren en premies) voor een habbekrats tegen kom omdat ze ze niet kwijt kunnen 
Vjestagirl schreef:skweldam schreef:-gesloten-
Heb mijn antwoord
Dit is niet de bedoeling. Je mag je OP aanpassen om hem te verduidelijken, maar niet leeghalen.
Sluiten kunnen alleen de Mods, en die doen dat alleen maar als een topic uit de hand loopt
KimD schreef:Vjestagirl schreef:Dit is niet de bedoeling. Je mag je OP aanpassen om hem te verduidelijken, maar niet leeghalen.
Sluiten kunnen alleen de Mods, en die doen dat alleen maar als een topic uit de hand loopt
Gelukkig heeft iemand haar OP in een quote staan, dus het is nutteloos geweest...
KimD schreef:Waar een mens al niet gelukkig van kan worden.Vjestagirl schreef:Dit is niet de bedoeling. Je mag je OP aanpassen om hem te verduidelijken, maar niet leeghalen.
Gelukkig heeft iemand haar OP in een quote staan, dus het is nutteloos geweest...
skweldam schreef:GDG schreef:Waarom zou jij je zorgen moeten maken over de vraagprijs van een willekeurig paard?
geen idee, vraag dat aan mijn vriend. Haha.
We gaan vandeweek bij de pony kijken dus zal het wel zien. Maar vond het zelf wel een goeie prijs. Niet te goedkoop en niet duur. Maar mijn vriend is er 1 die zich te snel zorgen maakt over dingen