op de stal waar mijn paard staat, staan ook 3 shetlanders. Met deze pony's wordt niet veel gedaan en ik wil de draad weer met ze oppakken
. Gelukkig is er zijn er nu wel 2 andere meiden die ze 1 keer per week verzorgen.De pony's zijn allemaal ooit in het verleden voor de wagen gespand, dus dit wil ik zeker weer gaan doen. Hier even een mini paspoortje van de pony's:
1. Maxima
Maxima is ongeveer 10-12 jaar (moet ik nog navragen). Ze is beleerd voor de sulky en is hier erg goed in. Max is een merrie en houd vooral van biks.. Daarnaast is Max wel echt een aandacht verslinder. Maxima houd echt van crossen en hard gaan!

2. Amalia
Amalia is een lieve, maar drukke merrie. Amalia is net zoals Maxima 10-12 jaar oud. Amalia is ook een paar keer voor de kar gespannen, maar dit moet wel weer goed getraind worden. Mooi lopen kan Amaal wel, maar hard gaan vind ze ook wel leuk.

3. Bliksem
Bliksem.. Tja, een ruin van 8 jaartjes. Bliksem valt mensen tijdens trainen aan en bijt continu. Ik ben van plan om met mijn (parelli gerichte) trainer een paar lessen met hem te nemen zodat hij dit niet meer doet. Bliksem is wel echt een schatje en een echte eyecatcher.

aankomende tijd zien jullie het proces van de pony's in training. Doordeweeks heb ik gewoon geen tijd voor ze vanwege school en mijn eigenpaard. In het weekend en de vakantie's uiteraard wel. Ik ben van plan om eerst wat conditie op te bouwen met longeren, lopen naast de fiets, aan de hand lopen. Later wil ik graag beginnen met mennen en misschien (mag van de eigenaren) wel mee doen aan wedstrijden
De vetjes gaan er weer van af