2 dagen oud:

Gister:

En z'n prachtige hoofdje:

Kan niet wachten tot ik er eindelijk op mag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

knap koppie zit er op jaa!
Mandy_B schreef:Wat grappig ik heb een combinatie van amazing star X houston maar die lijkt totaal niet op die van jou.
Wat een plaatje is het daar zit een lekkere draf op. Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen onder het zadel. Is hij al ruin of nog hengst? Hij oogt niet zo groot vanaf de foto. Veel succes met beleren.
Hij oogt zo idd niet zo groot, hij moet ook nog flink de breedte in. Maar dat komt in het komende jaar vast wel
Rindin schreef:Mandy_B schreef:Wat grappig ik heb een combinatie van amazing star X houston maar die lijkt totaal niet op die van jou.
Wat een plaatje is het daar zit een lekkere draf op. Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen onder het zadel. Is hij al ruin of nog hengst? Hij oogt niet zo groot vanaf de foto. Veel succes met beleren.
O, wat toevallig! Heb je een foto?
Hij is al ruin. Hebben we gedaan omdat hij dan gewoon in onze eigen kudde kon blijvenHij oogt zo idd niet zo groot, hij moet ook nog flink de breedte in. Maar dat komt in het komende jaar vast wel