Maneges in Groningen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AmyLucas2000

Maneges in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-17 22:36

Hallo allemaal!

Sorry als deze forum al eerder geplaats is maar ik ben net nieuw op de forum.

Ik woon momenteel in Canada (mijn familie en ik zijn verhuisd vanuit Nederland in 2011). In de herfst van 2018 als ik klaar ben met high school en als ik toegelaten word in de Goningen Universiteit, verhuis ik samen met mn paard naar Groningen. Het is nog meer dan een jaar maar ik vind het fijn om voorbereid te zijn.

What zijn goede maneges in the omstreek van Groningen en de universiteit rondt 30 minuten maximaal met de fiets?

Mijn paard is geboren in Canada en heeft dr hele leven buiten gewoont zo het liefts wil ik een manege met buiten stallen en veel paddock/weide tijd per dag, maar een binnen stal is ook goed zolang ze het hele jaar door naar buiten kan overdag. Een binnen bak is goed maar niet essentieel. Het hoeft geen groote mooie manege te zijn, een klein prive stalletje met een paar paarden en een buitenbak kan ook!

Sorry als mijn nederlands niet helemaal klopt, het is lang geleden dat ik een lange message heb moeten schrijven!