Het is al lang geleden dat ik nog een topic over mijn paardje heb gemaakt! Dus bij deze
Vorig jaar in juli zijn we verhuisd en moesten de paarden natuurlijk mee. Ze staan nu vlak bij huis en dat is heerlijk! Elke dag naar haar toe om te troetelen en plezier te maken! Hier een foto na een weekje in de nieuwe stal, ze voelde zich meteen thuis!
Er werd natuurlijk flink geoefend en we vonden een nieuwe trainer die nu, een dik half jaar later, nog steeds voor top begeleiding zorgt! Daar zijn we erg blij mee!

Samen met het paard van mijn moeder, die we wegkochten op een manege die verkocht was (onze vorige stal), hadden ze heerlijke luie dagen in het zonnetje.

We hadden het erg naar onze zin en de herfst kwam er aan. Ondertussen begon ik ook te werken als instrutrice wat ik heel leuk vond en nog steeds erg graag doe!

Ze maakte veel nieuwe vriendjes, waaronder deze knappe PRE die sommige misschien wel herkennen als het stoere paard van team Be The Light!

We maakten soms een leuk buitenritje, maar dat vinden we allebei nog erg eng. Dus dat doen we alleen als we er beide zin in hebben, anders komt er heisa van

Het werd steeds kouder, onze paardjes stonden voorheen eigenlijk altijd zonder deken... Maar dat werd wel knap lastig met het rijden. Dus functioneel de scheermachine er overheen gehaald! Ze gedroeg zich voorbeeldig maar vond het wel een beetje gek

Ze zag er erg knap uit en we reden vrolijk verder. Ze leerde steeds meer en sprong nu ook mooie wissels en kon al een paar flinke pasjes wijken & schoudervoor. Ik was erg trots!

Ondertussen zitten we hier al in januari 2017! Met haar nieuwe hoofdstel!

En tot slot nog wat fototjes van het rijden in februari!

En goed belonen als ze weer braaf haar rondje gelopen heeft!

Wij kijken uit naar wat de toekomst brengt en gaan ook onze eerste stapjes zetten in het bitloos rijden! Ik ben benieuwd!