Ik heb anderhalf jaar geleden een pony verkocht aan iemand in de rijvereniging. De pony bleef helaas wat te klein, maar was verder wel een gouden dier.
Hij was een enorm werkwillige pony. Ik heb hem uitgebracht op samengestelde wedstrijden, en ook al was hij de allerkleinste pony stond hij wel altijd zijn mannetje. Niet mogen werken was een straf voor hem. Maar naast werkwillig was hij ook gewoon heel erg braaf. De kinderen op de rijvereniging kwamen altijd rond hem staan, poetsen en aan de hand wandelen ging allemaal prima.
Ik zag de pony openbloeien tussen de kinderen, en wist dat ik hem zelf niet langer kon bieden wat hij graag wou en ook verdiende. Dan was de keuze gauw gemaakt 
Andere dieren, waarvan ik niet heel zeker ben dat ze het ergens anders beter zullen hebben, gaan enkel dood het erf af
Great horses are not often easy horses. They have big egos and idiosyncrasies and quirks and foibles. Horses of a lifetime do exist, but only for riders so skillful, tactful, and courageous that they can unlock and then reveal the brilliance of their equine partners.
Semental Divino ♥ °01/06/2005 - †23/01/2017