Vorig jaar februari ben ik begonnen met wedstrijden rijden met Boris! Boris is van mijn vriendin (mismijk) en is nu 11 jaar oud.
Ik reed er al jaren af en toe eens een onderlinge mee en eigenlijk begon het vorig jaar een beetje als een grapje. 'Laten we eens starten met Boris' dus een dagpas aangevraagd en op wedstrijd gegaan. We zijn begonnen in de L1. Boris heeft nog nooit officiele wedstrijden gelopen maar ik wel met meerdere paarden waaronder mijn eigen die in het M2 loopt dus ik mocht wat klasses overslaan.
De eerste wedstrijd werd hij gelijk 2e en 3e met mooie punten dus toch maar een startpas voor een jaar aangevraagd.
Tja en toen vlogen ons de punten om de oren. Elke wedstrijd liep hij in de prijzen en geregeld gingen we met 4 winstpunten naar huis.
We hebben de L1 helemaal uitgereden en zijn ook een heel aantal maanden niet gestart.
Uiteindelijk in september ons L2 debuut gemaakt en ook deze klasse ging hij met 2 vingers in de neus met prijzen en dikke punten was hij ook daar in 4 wedstrijden doorheen.
Tja toen maar het M1 proberen en in december ons debuut gemaakt. En ook hier weer vliegen de prijzen en winstpunten ons op de oren en na onze wedstrijd van gisteren waarbij we 2x eerste werden met 197 en 187 , staat de teller alweer op M1 + 8
Hij gaat nooit zonder winspunten naar huis en hij haalt alle vooroordelen over koudboeden en jurering onderuit
wij hebben nóóit last van jury's die ons de punten niet geven. We starten tussen de paarden en ons motto is altijd als je goed rijdt kunnen ze niet om je heen 
We zijn erg benieuwd wat dit jaar ons gaat brengen!