Ik wist niet zon bijpassende titel
Picasso is een ruin van 12 jaar en kent heel veel van dressuur! Hij is niet een van de makkelijkste op mee te rijden! Als ik iets verkeerd doe straft hij dit af.Ik heb ongeveer al 7 keer met hem gereden. Maar er is nog zoveel werk! zeker aan mn houding... De eigenaar heeft me deze week verteld dat hij tegen de lente te koop ging staan aangezien ze zelf geen tijd heeft om voor hem te zorgen en te rijden... En ze vind het een beetje dom om een paard te betalen waar ze zelf niks mee kan doen Wat ik wel snap dus direct aan mn ouders gevraagd of ik hem op half pension mocht nemen en dat mocht zolang ik er zelf voor ging werken de eigenaar vond het ok .Tot gisteren bedacht ze zich en wou ze hem als nog te koop zetten ik er natuurlijk super kapot van en m'n ouders waren aan het bespreken of we hem zouden kopen. Maar ik begin eerlijk gezegd te twijfelen aangezien het gisteren totaal niet goed ging en ik altijd zeer in mn rug heb doordat hij me redelijk hoog uit het zadel gooit door zn grote gangen... Maar ik zie hem zo graag hij is zo eerlijk! Dus ik ben zo hard aan het twijfelen.. Ik wil hem niet loslaten omdat hij al ondertussen 5 eigenaars heeft gehad en heb schrik dat hij slecht terecht gaat komen
Wat zouden jullie doen

) noem het maar op.