Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabier schreef:4 jaar is laat maar dat is alleen maar fijn voor het paard, ik vind minimaal 3. Paarden zijn laat uitgegroeid en sommige leggen met 2 al het zadel al erop en daar ben ik een beetje tegen haha.
Arabier schreef:4 jaar is laat maar dat is alleen maar fijn voor het paard, ik vind minimaal 3. Paarden zijn laat uitgegroeid en sommige leggen met 2 al het zadel al erop en daar ben ik een beetje tegen haha.
zuma1 schreef:Weet dat de meesten er anders over denken ,maar wacht toch nog lekker .Beesie wordt als goed is heel oud ,dus tijd zat .Alleen maar beter voor ruggetje .Als je wilt werken zijn er nog zoveel andere leuke dingen
Eight schreef:Omdat ze het bewegen van het zadel dan totaal niet spannend meer vinden, net zoals het omdoen van het halster op den duur ook totaal geen spanning meer geeft. Dat gevoel wil ik hebben voor ik ergens op stap. Een betere vraag, waarom zou je het niet doen? Het schept een band je schaad er niemand mee.
Azmay schreef:Eight schreef:Omdat ze het bewegen van het zadel dan totaal niet spannend meer vinden, net zoals het omdoen van het halster op den duur ook totaal geen spanning meer geeft. Dat gevoel wil ik hebben voor ik ergens op stap. Een betere vraag, waarom zou je het niet doen? Het schept een band je schaad er niemand mee.
Een band scheppen en bomproof maken kan op 101 andere manieren.
Niet omdat als het zadel er toch ligt je er ook wel even een paar seconden op kan gaan zitten. En och dan kijken we even of een stapje ook goed gaat. Jeetje dat gaat goed laten we een bosritje maken. Oja ze is pas 2 maar ja ze vind het zo leuk
Ayasha schreef:Je weet dat zadel er op niet betekent dat je verplicht er in moet gaan zitten he?
Hier heeft de jonge ook al een zadel op gehad ondanks dat ze nog drie moet worden maar daar kwam verder niks bij kijken kwa werk. Zadel op, singel er rond en los in de bak. Stond er alleen bij om te voorkomen dat ze er mee zou rollen. Meer niet.